Announcement

Collapse
No announcement yet.

tidskomp på Alpine 9887r

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tidskomp på Alpine 9887r

har funne ut tidskorrigering på frontsettet , men eg finner ikke tidskorigering på suben.
    er de en knapp eg ikke har prøvd el.????
    hadde denne funksjonen på min "gamle" kenwood , og savner den for øyeblikket

Feilpostet..

Denne forumdelen er beregnet for å vise andre brukere nyttige ting, tips og DIY osv.. Spør en moderator om å få flyttet tråden
    1993 BMW 318is coupe

Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

Comment

Moderator må bare få våkna først ^^

Det Bjaa sa btw.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

beklager! kor anbefalt område å poste då? eg foretrekker å få vite ka en kan gjør annleis når en gjør feil, en at du får beskjed om at du har gjort en feil og thats it....

tidskorrigering sub?

Comment

Originally posted by hugomidt View Post
          beklager! kor anbefalt område å poste då? eg foretrekker å få vite ka en kan gjør annleis når en gjør feil, en at du får beskjed om at du har gjort en feil og thats it....

tidskorrigering sub?
          Jeg flytta jo posten til anbefalt område.... :X
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

Er bare å bla videre når du er inne på tidskomp-delen, så kommer du til SW L og SW R, eller omvendt...

Comment

Om du kjører mono sub så trenger du ikke tidskompe dette, da dette gjerne er elementet lengst unna.
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

Comment

tidskomp

er det nokre gode tips på tidskomp , for å få best mulig resultat ??
                er litt n00b på dette området

Comment

Bare ikke gjør slik:

"AH tidskomp, sentrer, FERDIG" Slik jeg har hørt det så blir det tottalt feil.
                  Krever litt mere justering enn som så, men der er ikke jeg rette personen å snakke med! Har like god peiling som det på Tidskomp vil jeg tro:P
                  Pioneer - Hertz - Zealum
                  Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                  Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

tids

har begynt å skjønne litt, justert/forsinka front sånn at dei er "ilag" me suben, sånn ca.
                    er det nokre sanger som er gode å justere etter?? også det me justering av disknt og mellom tone ol.
                    er endå litt skjærande på topp er det nokre klassiske ting en kan gjør?

Comment

justere lyd på tastatur via ett tastatur er dessverre håpløst,du må nok oppsøke en som har snøring på lydjustering...det er 1000ting å tenke på når det gjelder lyd...fase,x-over,nivå mellom ellementene,eq.
                      Tidskompe subben er noe du gjør til slutt når du har fått frontsettet til å spille skikkelig.
                      Vist ikke frontsettet ditt gjør jobben,så kan du tidskompoe subben to mil uten att det hjelper!
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

tid

då begynner eg på nytt igjen og kobler vekk suben, og finne bruksanvisning , ska prøve å sjå om det er nokre som har skikkelig kunnskap her i området, som kan hjelpe el. så blir det å bruke audessy mulighet med mikrofon

Comment

tids komp med microfon har ALDRIG funka..
                          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

tids

du snakker av erfaring virker det som?

Comment

Originally posted by hugomidt View Post
                              du snakker av erfaring virker det som?
                              har sysslet litt med lydjustering og bilstereo oppgjennom årene ja

Comment

Working...
                              X