Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hertz HS200 8" i VW Caddy 2003.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hertz HS200 8" i VW Caddy 2003.

Hm, fant ut at jeg hadde noen gode(?) gamle Hertz HS200 8" elementer liggende.
    Tenkte å montere dem i en 2003 Caddy, og lurer på om det vil bli noe bra, hvordan er beste måten å putte dem i en sånn liten varebil.

Det er med vegg rett bak setene, bør de monteres innover bak setene, og bør de ha kasse bak seg, evt hvor store kasser/kasse, port eller ikke?

Mine gamle Kenwood komposett 6.5" blir montert i dørene, med diskanter på dashen.
    mvh
    Terje

Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

er det rom under skilleveggen på disse som på nyere caddy? i tilfelle ville jeg bygget ei kasse bak hvert sete og rett og slett bare prøvd å følge anbefalt volum

Comment

Hm, hva er anbefalt volum? Hehe, disse stod montert i en Chevy Blazer 79, så jeg aner igrunn ingentingen om dem :P
      Jeg vet heller ikke om det er rom under skilleveggen, da jeg ikke har glant så mye inn i Caddy'n ennå, hehe..
      Eneste jeg vet er at det er en plan om å montere dette i bilen :P
      mvh
      Terje

Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

Comment

okei, for dette er vel gamle typen da siden det er 03 modell... Tror du skal få klemt dem inn om du ikke er så lang i beina Den Hertz modellen har jeg faktisk ikke hørt om, men om du googler finner du nok info om dem

Comment

Det er fin plass under vareromsgulvet bak setene!
          Hadde en 10" på hver side i min caddy.

Støp glassfiberkasse og lag den så stor det er plass til...
          Tenker det er passe til en lukket kasse til 8 tommerne dine
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Working...
          X