Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaring med 15" Stroker Pro og tips til kasse?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Erfaring med 15" Stroker Pro og tips til kasse?

En kammerat er nåværende eier av de to 15" Stroker Pro elementene som sto i Automote caben og de står pr idag i kassen som sto i der (dvs lukket kasse som egentlig er ganske liten, rundt 100 liter totalt)

Noen som har erfaring med bruk av Stroker Pro i lukket kasse, evt andre kasser som kanskje fungerer bedre? (De er kjøpt først og fremst for å spille høyt, SQ er ikke hovedpoeng her..)

skal du spille høyt så er vel bassrefleks tingen? er vel derfor man bruker det i DB drag
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Trodde de fleste som kjøpte Stroker gjorde det for lydtrykk, derfor jeg lurer hvorfor flere bruker lukket kasse på de og ikke bassrefleks (er fullstendig klar over at en bassrefleks normalt spiller høyere)

Comment

Du kunne jo ha fått bygd en portet kasse,så har du jo fått testet ut både portet og lukket.Jeg hadde 2 stk 12" av den stroker typen under de der.Prøvde selv både lukket og portet.Portet spillte nok litt høyere,men jeg brukte for det meste den kassen som var lukket.syns den spillte noe tøffere.Men sånt er en smaksak.Så prøv dere frem og se hvilken kasse dere blir mest fornøyd med

Comment

har du kjøpt stroker pro for og spille høyt har du bommet på feil subber.. jeg har del erfaring med de og dem er ikke noe tess til og spille høyt med!!!! del annet som er rått!! hadde heller tatt gamle type stroker gitt!!!
          MVH
          Hans Martin holtet

Comment

Originally posted by hansi_199 View Post
            har du kjøpt stroker pro for og spille høyt har du bommet på feil subber.. jeg har del erfaring med de og dem er ikke noe tess til og spille høyt med!!!! del annet som er rått!! hadde heller tatt gamle type stroker gitt!!!
            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Mvh
            Rolf Try Nygård

Comment

sier bare 150-200 liter og minimum 6" port
              så blir det nok liv skal du se...

Comment

har du kjøpt stroker pro for og spille høyt har du bommet på feil subber.. Jeg har del erfaring med de og dem er ikke noe tess til og spille høyt med!!!! Del annet som er rått!! Hadde heller tatt gamle type stroker gitt!!!
                say what?!
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

mente jeg fikk den basseren til og spille sånn passe bra i 130l med 1stk 6" port! så si at du må ha ca 200-230 liter får og få litt fart!! de lterene som står i manualen er helt på tryne!!
                  MVH
                  Hans Martin holtet

Comment

kjører min i l lukket, spiller ikke akkurat dårlig.
                    Edwarth Larsen
                    Bmw 520 E34 og 525dAT E39
                    Pioneer - DLS - Cerwin Vega - Mosconi - TangBand

Comment

sikker på at det ikke var forsterkeren din som var for "liten"

veldig ofte at elementet får skylda når faktumet er at det blir spilt så forsterkeren kneler

slike elementer bør ha blant de beste/kraftigeste monoblokkene for å spille høyt med kontroll

ps alt er relativt

Comment

Working...
                      X