Announcement
Collapse
No announcement yet.
Denver csw-1200 ??
Collapse
X
-
Kommer vel egentlig helt an på hva det tilbudet du har fått går ut på. Hadde lett byttet den mot en pakke tyggegummi..
Hentet direkte fra brukermanualen:
"Congratulations on your purchase of one of the finest subwoofer available for your vehicle today."
Last edited by TerjeL; 29-12-2008, 00:20.
-
Om den er verdt mer enn en pakke tyggis er helt og holdent opp til deg å bedømme! Hvorfor ikke få prøvd denne og dermed sett om den når opp til dine preferanser i bassområdet? OM du av en eller annen grunn skulle finne denne bassen tilfredstillende, så er nok et par-tre hundrelapper en overkommelig pris tatt nypris på rundt 6-700,- i betraktning!
Comment
-
jaja.. sant det da, men om ny pris er ca. 700kr så kjøper jeg heller noe annet til rundt 1000lappen
kunne få med ein 540watts forsterker, men hvet ikkje merke eller spc om den...
Men utifra din mening tror jeg at jeg dropper det, finnes jo mange andre subber til greie priserWoofers like wather, must have'em
Comment
-
Originally posted by datman View Post...finnes jo mange andre subber til greie priser
Comment
-
har ett dynabel DY9412 du kan få billig. sprell ny...Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
Comment