Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denver csw-1200 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Denver csw-1200 ??

    Hei, har fått et billig tilbud av ein kompiss på en Denver CSW-1200 12" subb i kasse...
    Er dette noe litt brukbart, eller bare china søppel?
    Click image for larger version

Name:	DENVER_CSW-1200_IN_BOX.jpg
Views:	1
Size:	23.8 KB
ID:	299176
    Woofers like wather, must have'em

  • #2
    Kommer vel egentlig helt an på hva det tilbudet du har fått går ut på. Hadde lett byttet den mot en pakke tyggegummi..

    Hentet direkte fra brukermanualen:
    "Congratulations on your purchase of one of the finest subwoofer available for your vehicle today."

    Last edited by TerjeL; 29-12-2008, 00:20.
    Terje Lie
    99 53 66 00
    terje_lie@yahoo.no

    Comment


    • #3
      hmm.. okey, men om en pakke tyggis er mer verdt, så dropper jeg den handelen...
      (tenker Denver har misforstått med en manualen der...! hehe)
      Woofers like wather, must have'em

      Comment


      • #4
        Om den er verdt mer enn en pakke tyggis er helt og holdent opp til deg å bedømme! Hvorfor ikke få prøvd denne og dermed sett om den når opp til dine preferanser i bassområdet? OM du av en eller annen grunn skulle finne denne bassen tilfredstillende, så er nok et par-tre hundrelapper en overkommelig pris tatt nypris på rundt 6-700,- i betraktning!
        Terje Lie
        99 53 66 00
        terje_lie@yahoo.no

        Comment


        • #5
          jaja.. sant det da, men om ny pris er ca. 700kr så kjøper jeg heller noe annet til rundt 1000lappen
          kunne få med ein 540watts forsterker, men hvet ikkje merke eller spc om den...
          Men utifra din mening tror jeg at jeg dropper det, finnes jo mange andre subber til greie priser
          Woofers like wather, must have'em

          Comment


          • #6
            Originally posted by datman View Post
            ...finnes jo mange andre subber til greie priser
            Absolutt! Mitt tips til deg vil være å sende Engen Audio en forespørsel om både bass og forsterker! Jeg er nesten sikker på du får et godt tilbud av den mannen!!
            Terje Lie
            99 53 66 00
            terje_lie@yahoo.no

            Comment


            • #7
              Okey, kan jo høre med di kikket litt på den kassa som er til salgs på forumet her... Dynabel DY 9162
              Og regner med at Dynabel ligger ganske langt over Denver i kvaliteten
              Woofers like wather, must have'em

              Comment


              • #8
                har ett dynabel DY9412 du kan få billig. sprell ny...
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment

                Working...
                X