Announcement

Collapse
No announcement yet.

8" som krever liten kasse

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 8" som krever liten kasse

Jeg skal hjelpe en kamerat og bygge stereo, og lurte på om noen hadde tips til en liten eller shallow 8" sub som krever liten kasse..
    vi sjekker om det er mulig og legge en sub i vær dør føre vi går mot bagasjen.. da han bruker bagasjen hyppig i jobben..

takker for tips

kristoffer

http://www.pioneer.no/no/products/25...41D/index.html
    noen som har erfaring med denne? noen som vet minste anbefalte kasse?

Comment

Har du prøvd å lese litt på sia?

"# Recommended sealed enclosure (Litres) 11.3"
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

ja, jeg vet også att anbefalt størrelse fra merket ikke alltid er så bra.. derfor jeg spør..

Comment

På en lukka kasse så kan du nesten ikke gå feil, det er porta som du bør ta med en klype salt.
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

lukka blir det!
            med en mx5 mk1 er det ikke så mye plass i bagasjen:P
            så skal se muligheten og bygge i døra..
            hva er det værste som skjer om man har 5-6 liter i forhold til 11,3?

Comment

Merverdig nøyaktighet på anbefalling på en lukket kasse, 11,3l faktisk!! Har forøvring hørt denne i dørmontering i en Touran og det fungerte tilfredsillende det.
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Originally posted by Erik André View Post
                Merverdig nøyaktighet på anbefalling på en lukket kasse, 11,3l faktisk!! Har forøvring hørt denne i dørmontering i en Touran og det fungerte tilfredsillende det.
                skulle kommentere det, men dret i det.. som om det blir hørbar foskjell på 11 eller 12 liter:P hehe..

Comment

Originally posted by duality View Post
                  lukka blir det!
                  med en mx5 mk1 er det ikke så mye plass i bagasjen:P
                  så skal se muligheten og bygge i døra..
                  hva er det værste som skjer om man har 5-6 liter i forhold til 11,3?
                  er nok LITT mer enn 5-6 liter i døra på en sånn bil skulle jeg tro. Jeg ville nå tippa du kommer over 11,3 liter i døra og det har heller liten betydning.
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition

Comment

skal lage lukka kasse i døra, av glassfiber.. skal også blir 6,5 tommer og diskant i døra..

Comment

Tror kanskje jeg hadde driti i det, har du ikke dasjbord til 6,5" og diskant? Døra vil jo falle av henglsene etter 1 halvt år med en sånn vekt.

Comment

Bygg så stor kasse du klarer, tror neppe du blir skuffa.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by Erik André View Post
                          Tror kanskje jeg hadde driti i det, har du ikke dasjbord til 6,5" og diskant? Døra vil jo falle av henglsene etter 1 halvt år med en sånn vekt.
                          blir for dyrt/lang tid for han og bygge i dashen.. pluss att han vill ha bilen så orginal som mulig.. derfor vi skal lage nye dør deksler eller kjøpe brukte dørdeksler i kan kødde med:P

Comment

Jaja, du for håpe på det beste.

Comment

for fortelle han att han får ta bagasjen:P eventuelt sjekke om det blir no plass bak setene:P ditcher døra..

Comment

Working...
                              X