Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av forsterker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Valg av forsterker

Hei..

Har fått en sub av en kompis ads eller hva det heter, selges på bilextra. Er likere en ingenting,
    Vet ikke noe om denne subben så om noen hadde noe info liggende så hadde det vært nice. det er 12"

Og hvilken forsterker anbefales til denne? Har lite med penger pga jeg akk har fått bil og førerkort.

Så hva vil dere annbefale?

På forhånd takk...
    SQ Saab 9-3
    Team dynaBel

Kast'n og bruk penga på forsterker til øl eller nytt frontsett.

Eller lag deg en rundt 25-30liters lukka kasse til den, da kan du neppe trø så veldig feil.
    Forsterker beregnet til den subben? Så billig som overhodet mulig, med mindre du har litt å legge i, så du eventuelt kan bruke den om du får oppgraderingsmanien
    Mvh
    Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by neptyr View Post
      Kast'n og bruk penga på forsterker til øl eller nytt frontsett.

Eller lag deg en rundt 25-30liters lukka kasse til den, da kan du neppe trø så veldig feil.
      Forsterker beregnet til den subben? Så billig som overhodet mulig, med mindre du har litt å legge i, så du eventuelt kan bruke den om du får oppgraderingsmanien
      hehe, vet det spiller ræææva men har fått den så.

Du vet ikke hvor mye watt den er på?
      Har vurdert biltema eller noe jalla greier til den ja.

Har også tenkt tanken å kjøpe noe ordentlig i tilfelle oppgraderingsmanien tar meg, regner med det men har ikke penger. Blir vel no jalla drit nå tenker jeg
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

Comment

kan få kjøpt en rimelig 4 kanals helix DB av meg
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

har fått låne en fence audio forsterker av en kompis nå som han skal selge. 500 watt
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

Comment

OMG, hva er dette Fence-mølet? Sett det på Finn også, og det er rart hvordan de som lager billigkomponenter GÅR INN for å få det til å se mest mulig billig ut også. Er det faenmeg mulig. Jeg blir ikke overrasket om jeg ser Fence (eller liknende) på gevinsthyllene neste gang jeg er på tivoli - og jeg blir heller ikke overrasket om det kommer noen og sier "oooh, men Fence er SÅ BRAAAA" her nå.

Måtte bare få det ut.

Comment

Hvilket budsjett har du satt deg for den forsterkern som skal drive dette elemetet. Ville ha lagt litte grann mer enn biltema i det, da du har mye lettere for å selge det videre når du skal oppgradere siden.
              Mvh
              Lars Engen

Comment

Fence er vel like mye å stole på som fyren som står bak merket er... :P

Men kanskje forsterkeren stiller seg på nesten på lik linje som sub'en? En kamerat av meg har to ads-sub'er i mercedesen sin og det rister da i det minste.. Selv om det ikke spiller musikk.

Edit: Jeg skal vel kanskje ikke snakke så veldig høyt, da anlegget mitt er på grensen av hva gjelder musikkavspilling..
                Alpine 137BTi
                B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

forsterkeren koster 300 kroner da så er ikke så mye.

Tenkte jeg skulle innom installbay onsdag å kjøpe kabel kit å koble det opp å se hvordan det låter, er sikkert bedre lyd en de originale saab 6x9 som sitter bakerst der nå å så vidt det dunker litt
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

Comment

Hei...
                    Vet dette ikke er noe plass å prøve å selge noe,men hvis du er interessert i noe forsterker for en billig penge har jeg følgende jeg ønsker å kvitte meg med:
                    Sony XM-754 4X50rms(står 4x100 watt) Kosta ny ca 4000,- Pris:1000,-(40 Ah sikring)
                    Sony XM-504Z 4x50(billigforsterker) Kosta ny 1600,- Pris:400,- (2x25 Ah sikring)
                    Pioneer GM-X 652 2x65watt. Kosta sikkert ca 2000,- ny Pris:500,-(25 Ah sikring)
                    Blaupunkt 2x50 watt Pris:300,-

Si ifra om noe kan være av interesse....
                    No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Fant ut i dag at det ikke er ADS bass, det er visst no greier fra italia.
                      Han som jeg fikk subben av har bodd der og kjøpt den der, og han mente at det var kvalitets merke.

Dro ledninger i dag og kobla til jalla forsterkeren men der var det jo seff ikke strøm på forsterkeren, det var strøm helt inn til forsterker men det lyste ikke på den. sikringa var i orden på forsterkeren, så blir vel å gi den tilbake og kjøpe meg en annen forsterker...
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

Comment

Du har kobla på remote'n?
                        1989 Volvo 740 GL

Comment

ja alt er kobla som det skal, fikk en kompis av meg til å komme å se på det og han skjønte heller ikke hvorfor billigmøkka funka.

Så om noen har en veeeeldig billig forsterker til salgs så hadde det vært kult
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

Comment

Er vel ikke en AD-bass vel?
                            Mvh Tony
                            - The only road to take is perfection itself

Comment

kan laste opp no bilder av den
                              SQ Saab 9-3
                              Team dynaBel

Comment

Working...