Announcement

Collapse
No announcement yet.

1 stk gammel bil, 1stk ny stereo og 1stk fersking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lihku View Post
    Den er grei Glenn. Ser faktisk på de Helix forsterkerne.

Og til deg A.R. Når det gjelder forsterker fra usAmps så kjøper jeg: US Amps MD.2D 1x550 watt. Vist jeg skal kjøpe det merket
    Ah funker fett det 1500wRms i 1ohm blir bra det vettuh!
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Ja jeg tenkte og kjøre 2 stk RE SE på MD.2D. Tror det vil svinge bra. Håper det ihvertfall.

Tror jeg blir og kjøpe dempings matter også. Men er det vanskelig og innstalere mattene i bilen?
      Justy Power

Comment

Kan være litt kronglete noen steder, der det ikke er lett å komme til. Ellers er det helt kurant, tar litt tid dog.. vaskinga først tar jo nesten like lang tid som selve legginga av matter
        men kjøp noe ordentlig, ikke billigmatter.. det kan bli vanskelig å legge..
        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
          Kan være litt kronglete noen steder, der det ikke er lett å komme til. Ellers er det helt kurant, tar litt tid dog.. vaskinga først tar jo nesten like lang tid som selve legginga av matter
          men kjøp noe ordentlig, ikke billigmatter.. det kan bli vanskelig å legge..
          Merka du mye forskjell med de mattene?
          Justy Power

Comment

Det blir litt vanskelig å svare på før jeg er helt ferdig med dempinga, samt fått på plass deksler og slikt igjen for ikke å snakke om anlegget da
            Sitter å venter på neste leveranse med dempematter..

Comment

Det blir litt vanskelig å svare på før jeg er helt ferdig med dempinga, samt fått på plass deksler og slikt igjen for ikke å snakke om anlegget da
              Sitter å venter på neste leveranse med dempematter..
              Åååja. Trenger jeg trenger mange kvadrat meter med matter til min bil?

Eller tror du det holder med 6? Sånn brownbread fra morel.
              Last edited by Lihku; 29-06-2007, 17:03.
              Justy Power

Comment

kommer jo litt ann på hvor hardt du skal gå til værks det da.. skal du ha både asfalt og lydisoleringsmatter rundt i hele bilen kan det jo fort bli en dyr affære.. jeg har litt over 6 kvm butylmatter, og samme med lydisolasjonsmatter. Dette er ganske minimalt av hva det bør være spør du meg, men noe mer koster jo kan man si..
                men har du plenty cash, så får du nok fint brukt opp 20kvm med begge typer

Comment

kommer jo litt ann på hvor hardt du skal gå til værks det da.. skal du ha både asfalt og lydisoleringsmatter rundt i hele bilen kan det jo fort bli en dyr affære.. jeg har litt over 6 kvm butylmatter, og samme med lydisolasjonsmatter. Dette er ganske minimalt av hva det bør være spør du meg, men noe mer koster jo kan man si..
                  men har du plenty cash, så får du nok fint brukt opp 20kvm med begge typer
                  oh may god! Så mye cash har jeg ikke akkurat.
                  Last edited by Lihku; 30-06-2007, 11:24.
                  Justy Power

Comment

Kom over en spiller fra soundstream her om dagen! http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=174&id=2071

Noen som har erfaring med denne? Ser jævla stilig ut med dvd og greier.

Sikkert crappy lydkvalitet når jeg tenker over det...
                    Last edited by Lihku; 30-06-2007, 13:35.
                    Justy Power

Comment

Kom over en spiller fra soundstream her om dagen! http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=174&id=2071

Noen som har erfaring med denne? Ser jævla stilig ut med dvd og greier.

Sikkert crappy lydkvalitet når jeg tenker over det...
                      Min erfaring med SS sine spillere er veldig dårlig. Når jeg var SS importør, hadde jeg ganske stor retur prosent på spillerne. Dette kan dog ha endret seg.

mvh

Glenn
                      Glenn Solie

Frittstående konsulent

Comment

Originally posted by MT LydCenter View Post
                        Min erfaring med SS sine spillere er veldig dårlig. Når jeg var SS importør, hadde jeg ganske stor retur prosent på spillerne. Dette kan dog ha endret seg.

mvh

Glenn
                        Jeg mente og kjøpe den Alpine. Men den er gammel. Har liksom lyst på noe nytt og fancy som ikke alle andre har.
                        Justy Power

Comment

Jeg mente og kjøpe den Alpine. Men den er gammel. Har liksom lyst på noe nytt og fancy som ikke alle andre har.
                          Hva hjelper det om det er fancy og noe som ikke andre har, om kvaliteten er så som så?
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

Comment

Finnes det ikke noe som er nyere og bra?
                            Last edited by Lihku; 30-06-2007, 15:14.
                            Justy Power

Comment

Da har jeg tatt forskjellige bilder av min bil så dere ser hva det dreier seg om:

Foran atme dæsj bordet! Der kan jeg kansje putte inn noe

Samme plass uten deksel

Min nydelige mitt konsoll

Bagasjerom 1

Foran bilen

Bak bilen

Nå forventer jeg idemyldring
                              Last edited by Lihku; 30-06-2007, 15:13.
                              Justy Power

Comment

Hehe. Du kan jo skaffe deg 3 veis komponentsett og hive mellomtonen i orginalhullet da!

Men så at du har en orginal MB spiller i en mazda:P Haha
                                Pioneer - Hertz - Zealum
                                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Working...
                                X