Originally posted by Lihku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
1 stk gammel bil, 1stk ny stereo og 1stk fersking
Collapse
X
-
Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
-
Kan være litt kronglete noen steder, der det ikke er lett å komme til. Ellers er det helt kurant, tar litt tid dog.. vaskinga først tar jo nesten like lang tid som selve legginga av matter
men kjøp noe ordentlig, ikke billigmatter.. det kan bli vanskelig å legge..Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by sqwannabe View PostKan være litt kronglete noen steder, der det ikke er lett å komme til. Ellers er det helt kurant, tar litt tid dog.. vaskinga først tar jo nesten like lang tid som selve legginga av matter
men kjøp noe ordentlig, ikke billigmatter.. det kan bli vanskelig å legge..Justy Power
Comment
-
Det blir litt vanskelig å svare på før jeg er helt ferdig med dempinga, samt fått på plass deksler og slikt igjen for ikke å snakke om anlegget da
Sitter å venter på neste leveranse med dempematter..Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by sqwannabe View PostDet blir litt vanskelig å svare på før jeg er helt ferdig med dempinga, samt fått på plass deksler og slikt igjen for ikke å snakke om anlegget da
Sitter å venter på neste leveranse med dempematter..
Eller tror du det holder med 6? Sånn brownbread fra morel.Last edited by Lihku; 29-06-2007, 17:03.Justy Power
Comment
-
kommer jo litt ann på hvor hardt du skal gå til værks det da.. skal du ha både asfalt og lydisoleringsmatter rundt i hele bilen kan det jo fort bli en dyr affære.. jeg har litt over 6 kvm butylmatter, og samme med lydisolasjonsmatter. Dette er ganske minimalt av hva det bør være spør du meg, men noe mer koster jo kan man si..
men har du plenty cash, så får du nok fint brukt opp 20kvm med begge typerSom kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Originally posted by sqwannabe View Postkommer jo litt ann på hvor hardt du skal gå til værks det da.. skal du ha både asfalt og lydisoleringsmatter rundt i hele bilen kan det jo fort bli en dyr affære.. jeg har litt over 6 kvm butylmatter, og samme med lydisolasjonsmatter. Dette er ganske minimalt av hva det bør være spør du meg, men noe mer koster jo kan man si..
men har du plenty cash, så får du nok fint brukt opp 20kvm med begge typerLast edited by Lihku; 30-06-2007, 11:24.Justy Power
Comment
-
Kom over en spiller fra soundstream her om dagen! http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=174&id=2071
Noen som har erfaring med denne? Ser jævla stilig ut med dvd og greier.
Sikkert crappy lydkvalitet når jeg tenker over det...Last edited by Lihku; 30-06-2007, 13:35.Justy Power
Comment
-
Originally posted by Lihku View PostKom over en spiller fra soundstream her om dagen! http://www.megabillig.no/index.php?p...t2=174&id=2071
Noen som har erfaring med denne? Ser jævla stilig ut med dvd og greier.
Sikkert crappy lydkvalitet når jeg tenker over det...
mvh
GlennGlenn Solie
Frittstående konsulent
Comment
-
Originally posted by MT LydCenter View PostMin erfaring med SS sine spillere er veldig dårlig. Når jeg var SS importør, hadde jeg ganske stor retur prosent på spillerne. Dette kan dog ha endret seg.
mvh
GlennJusty Power
Comment
-
Originally posted by Lihku View PostJeg mente og kjøpe den Alpine. Men den er gammel. Har liksom lyst på noe nytt og fancy som ikke alle andre har.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
-
Hehe. Du kan jo skaffe deg 3 veis komponentsett og hive mellomtonen i orginalhullet da!
Men så at du har en orginal MB spiller i en mazda:P HahaPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
Comment