Kan være litt kronglete noen steder, der det ikke er lett å komme til. Ellers er det helt kurant, tar litt tid dog.. vaskinga først tar jo nesten like lang tid som selve legginga av matter
men kjøp noe ordentlig, ikke billigmatter.. det kan bli vanskelig å legge..
Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Kan være litt kronglete noen steder, der det ikke er lett å komme til. Ellers er det helt kurant, tar litt tid dog.. vaskinga først tar jo nesten like lang tid som selve legginga av matter
men kjøp noe ordentlig, ikke billigmatter.. det kan bli vanskelig å legge..
Det blir litt vanskelig å svare på før jeg er helt ferdig med dempinga, samt fått på plass deksler og slikt igjen for ikke å snakke om anlegget da
Sitter å venter på neste leveranse med dempematter..
Det blir litt vanskelig å svare på før jeg er helt ferdig med dempinga, samt fått på plass deksler og slikt igjen for ikke å snakke om anlegget da
Sitter å venter på neste leveranse med dempematter..
Åååja. Trenger jeg trenger mange kvadrat meter med matter til min bil?
Eller tror du det holder med 6? Sånn brownbread fra morel.
kommer jo litt ann på hvor hardt du skal gå til værks det da.. skal du ha både asfalt og lydisoleringsmatter rundt i hele bilen kan det jo fort bli en dyr affære.. jeg har litt over 6 kvm butylmatter, og samme med lydisolasjonsmatter. Dette er ganske minimalt av hva det bør være spør du meg, men noe mer koster jo kan man si..
men har du plenty cash, så får du nok fint brukt opp 20kvm med begge typer
kommer jo litt ann på hvor hardt du skal gå til værks det da.. skal du ha både asfalt og lydisoleringsmatter rundt i hele bilen kan det jo fort bli en dyr affære.. jeg har litt over 6 kvm butylmatter, og samme med lydisolasjonsmatter. Dette er ganske minimalt av hva det bør være spør du meg, men noe mer koster jo kan man si..
men har du plenty cash, så får du nok fint brukt opp 20kvm med begge typer
Noen som har erfaring med denne? Ser jævla stilig ut med dvd og greier.
Sikkert crappy lydkvalitet når jeg tenker over det...
Min erfaring med SS sine spillere er veldig dårlig. Når jeg var SS importør, hadde jeg ganske stor retur prosent på spillerne. Dette kan dog ha endret seg.
Min erfaring med SS sine spillere er veldig dårlig. Når jeg var SS importør, hadde jeg ganske stor retur prosent på spillerne. Dette kan dog ha endret seg.
mvh
Glenn
Jeg mente og kjøpe den Alpine. Men den er gammel. Har liksom lyst på noe nytt og fancy som ikke alle andre har.
Comment