Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brodering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brodering

    Er det noen som har noen kontakter eller vet om noen som har datastyrt brodermaskin som takler voksne størrelser ?
    Mvh
    Lars Engen

  • #2
    skal du til med setetrekkene nå??

    Comment


    • #3
      Originally posted by Engen Audio View Post
      Er det noen som har noen kontakter eller vet om noen som har datastyrt brodermaskin som takler voksne størrelser ?
      Vet ikke hvor store størrelser de kan brodere, men ta en sjekk hos Emblemfabrikken i Sandefjord - 33479755 Det er hyggelige folk og har god kvalitet! Ligger i samme bygget som de gamle lokalene til BSbildeler..
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Vi har brukt Emblemfabrikken flere ganger og de er raske og hyggelige på pris. Mener han sa de kunne ta opp til 50x70cm i ett stykke.

        Om ikke logoen er helt sammenhengende, så kan den broderes i flere omganger.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Hmmm, 50x70 begynner å likne på noe, skal sjekke opp dette nærmere. Takker
          Mvh
          Lars Engen

          Comment


          • #6

            Comment


            • #7
              Den var fet. Må få brodert inn den på rattnavet eller noe
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #8
                vi hadde en broderingsmaskin på skolen jeg gikk på, hadde du vært 1 år føre kunne jeg nok ha fiksa noe til deg

                Comment


                • #9
                  Ja, men det kommer jo helt ann på hvilken størrelse maskinen evt. klarer.. er ikke sikkert 50x70cm er nok
                  Mvh
                  Lars Engen

                  Comment


                  • #10
                    Jeg gikk noe som het teknik i sverige, som er en start på sivil ingeniør linje, så det var seriøse greier.. vi var lissom gullungene til skolen, fikk alt vi ville ha jeg er ikke sikker men tror det var rundt 50x70.. var en dyyyyyyr maskin i alle fall..

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Engen Audio View Post
                      Er det noen som har noen kontakter eller vet om noen som har datastyrt brodermaskin som takler voksne størrelser ?

                      Du kan høre med Tor Steinar han har en sånn maskin

                      Comment


                      • #12
                        Ikke nå lenger tror jeg.. mener jeg hørte at han ikke hadde det lenger.
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                        Comment

                        Working...
                        X