Announcement

Collapse
No announcement yet.

Import av basser

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Import av basser

    Noen som vet ca hva det koster å få tilsendt ca 2 x 20 kg med basshøyttalere fra USA?

  • #2
    http://www.usps.com/welcome.htm?from...&page=homepage

    sjekk prisene her

    eller på www.ups.com
    volvo s60
    vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
    Member of VW Audi Club Norwegen

    Comment


    • #3
      Om du får så lav fraktpris som mulig internt i USA, så tar Jetcarrier ca 1500kr i for å få de over dammen og hjem til deg. Pluss moms selvsagt. Jeg har kommet fram til at subber stort sett ikke lønner seg å ta inn selv uten at det blir fryktelig dyrt...
      Roar Sørlie
      Tlf 90127075
      Strandgata 26; mitt andre hjem :P

      Comment


      • #4
        burde isåfall være noe som er mye dyrere hjemme,eller ikke i salg her

        Comment


        • #5
          Tenker på 2 stk W15GTI, får ikke tak i brukte og nye koster de 6-7000 her til lands, i USA får en de til ca $300 så det er relativt voldsom forskjell. Med moms men uten frakt kommer 2 stk på litt over 5000 så en har ganske mye å gå på sammenlignet med prisene som er her til lands.

          Comment


          • #6
            rundt 500,- hos jetcarrier(båtfrakt)

            Comment


            • #7
              Originally posted by Turbotor View Post
              rundt 500,- hos jetcarrier(båtfrakt)
              pluss frakt til dem og fra lager i norge og til deg...klabber på seg.

              Comment


              • #8
                Ohoi, du har PM! Håper ikke du har ombestemt deg, men som et tips uansett; SonicElectronix har W15GTi (MK2), og muligheter for å vise fraktpriser direkte. Da er det bare valutaomregning, mva og tollbehandlingsgebyr som gjenstår før du har fiks ferdig pris. Så får man heller krysse fingre for at jeg ikke derved har ødelagt mitt eget salg :P

                EDIT: $290 i frakt for 2 stk. W15GTi MKII. Totalprisen (fra SonicElectronix) blir altså ~8500,- med frakt, mva og tollgebyr.
                Last edited by epifant; 15-03-2009, 23:26. Reason: vanskelig å stave SonicElectronix...

                Comment


                • #9
                  GTIene ville uansett bare kommet på toppen av dine Men du har fått svar på PMen så du kan slappe av, klart jeg skal ha elementa dine!!

                  Fryktet frakta var relativt høy og dersom det virkelig kommer opp i 8500 blir det for drøyt til at jeg gidder å tenke på det, da venter jeg heller til det dukkker noen opp på bruktmarkedet eller noe.

                  Comment


                  • #10
                    Såklart.. hva tenkte jeg med? Selvsagt er det ikke nok med to 18-tommere

                    Godt å se at noen tar signaturen min til etterretning

                    Comment

                    Working...
                    X