Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noe forslag til hva eg skal velge?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noe forslag til hva eg skal velge?

Hei!

Har nå kjøpt meg ein "råne" bil, eller hva eg skal kalle de
    Og, må få noe lyd inn i denne også, har kjøpt meg et sett med Kicker KS-652, men mangler sub.
    Skal bruke den forsterkeren eg har fra før, en dynaBel BF7501.

750wrms i 4 ohm
    1400wrms i 2 ohm
    2500wrms i 1 ohm

Trenger da forslag til sub, kunne helst tenkt meg 2x 12", og ha en makspris på ca 5000 - 6000,- totalt.
    Hvor "pent" det spiller er ikkje så nøye, men det må spille HØYT, og dunke bra, helst ubehagelig bra
    Morsomt når bilen rister nesten sønder å sammen

Mvh

EDIT:

Skal inn i en Volvo 740 stv
    Last edited by JVMyhre; 23-03-2009, 22:08.
    Mvh
    Johnny Myhre

hva med en Kicker Dual Comp VR 12?
    typ denne hr http://www.eikeraudio.no/nettbutikk/...3/vis_prod/367

jeg personelig synes kicker cvr spiller veldig bra
    Alpine cda-9887r Soundstream RF.60c Sounsdtream TRC.6n 3 x Soundstream refrence r1-12 Xelent tx1200a Xelent tx4.50a

Comment

2 alpine type r med dynabel 4501 rister nærmest filler av 850 til en kammerat av meg...
      Steffen Hammersgård
      Alpine - Mosconi
      Min prosjekt tråd

Comment

Er det ikke en god ide og lyd dempe bilen skikkelig da? Er langt i fra pent å høre på skranglelyder.Men smaken er som baken

Comment

Hører ikke det med når man kjører rånebil? skrangler bra på bensinstasjonen jeg jobber noen ganger.. haha!

Comment

haha sant det med skrangling! å det er jo i allefall standar hos en Volvo råner:P
            Alpine cda-9887r Soundstream RF.60c Sounsdtream TRC.6n 3 x Soundstream refrence r1-12 Xelent tx1200a Xelent tx4.50a

Comment

Du kan jo besøke vår hjemmeside: www.IT-Spesialisten-Lyd.tk

Anbefaler deg DD 1512 subbene. Gir masse trøkk!! Trykk på produkter -> Subwoofer 12"
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Og vi har tilbud på Focus Acoustics Black 12 til 1490,- pr stk.
                Så da kan du jo kjøpe 4 sånne til 6000kr, så begynner vi å snakke moro!

2 gjør forsåvidt også jobben

Comment

Oii, her kom de mange svar gitt

Originally posted by Kao$ View Post
                  hva med en Kicker Dual Comp VR 12?
                  typ denne hr http://www.eikeraudio.no/nettbutikk/...3/vis_prod/367

jeg personelig synes kicker cvr spiller veldig bra
                  Tja, mye mulig, men VELDIG overpriset da

Originally posted by Vinje View Post
                  Er det ikke en god ide og lyd dempe bilen skikkelig da? Er langt i fra pent å høre på skranglelyder.Men smaken er som baken
                  Nei Ska ikkje ha bilen lenge, 1 år maks, å da gidder eg ikkjhe å bruke fleire høvdinger på de

Originally posted by duality View Post
                  Hører ikke det med når man kjører rånebil? skrangler bra på bensinstasjonen jeg jobber noen ganger.. haha!
                  Originally posted by Kao$ View Post
                  haha sant det med skrangling! å det er jo i allefall standar hos en Volvo råner:P
                  Jess, skal være billigst mulig, å bråke mest mulig

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                  Du kan jo besøke vår hjemmeside: www.IT-Spesialisten-Lyd.tk

Anbefaler deg DD 1512 subbene. Gir masse trøkk!! Trykk på produkter -> Subwoofer 12"
                  Hvor stor kasse liker disse da??

Originally posted by dBcompaniet View Post
                  Og vi har tilbud på Focus Acoustics Black 12 til 1490,- pr stk.
                  Så da kan du jo kjøpe 4 sånne til 6000kr, så begynner vi å snakke moro!

2 gjør forsåvidt også jobben
                  Hm, hadde vert morsomt med 4 stk ja Må sjå det litt ann, tar kontakt om det blir noko
                  Mvh
                  Johnny Myhre

Comment

Jeg hadde gått for 1 stk 15" istedenfor 2x12" og da vurdert en Soundstream Tarantula T5 15" eller en Fusion NV-15.

http://www.engenaudio.com/Produkter/...arantulaT5.jpg
                    http://www.engenaudio.com/Produkter/...0side%20on.jpg

Virker dette interessant så send meg en pm så skal du få en pris og kassevolum
                    Mvh
                    Lars Engen

Comment

Subbene jeg anbefalte deg har vi egne spesialdesignede kasser til. Kassen er på 100 liter til 12" og 155 til 15". Eventuelt kan du jo gå for DD1515 subben. Det er en heftig 15" som trøkker utrolig bra til prisen, og sammen med den spesialutviklede kassen for det elementet vil du kunne skrangle rundt overalt

Pris for sub og kasse er veil 5280,-

Du kan få det for 4490,-

Det er en pakke som vil gi deg et rått lydtrykk for penga!
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                        Subbene jeg anbefalte deg har vi egne spesialdesignede kasser til. Kassen er på 100 liter til 12" og 155 til 15". Eventuelt kan du jo gå for DD1515 subben. Det er en heftig 15" som trøkker utrolig bra til prisen, og sammen med den spesialutviklede kassen for det elementet vil du kunne skrangle rundt overalt

Pris for sub og kasse er veil 5280,-

Du kan få det for 4490,-

Det er en pakke som vil gi deg et rått lydtrykk for penga!
                        Mener du da 4490,- for 2x15 + kasse eller 1x15 + kasse?
                        Mvh
                        Johnny Myhre

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
                          Jeg hadde gått for 1 stk 15" istedenfor 2x12" og da vurdert en Soundstream Tarantula T5 15" eller en Fusion NV-15.

http://www.engenaudio.com/Produkter/...arantulaT5.jpg
                          http://www.engenaudio.com/Produkter/...0side%20on.jpg

Virker dette interessant så send meg en pm så skal du få en pris og kassevolum
                          Hvordan er prisene på disse?
                          Mvh
                          Johnny Myhre

Comment

send han en PM du
                            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Går du for fusion bassen er det et godt kjøp.Har en slik hjemme i stua

Comment

Working...
                              X