Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilken forsterker er dette?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fikk montert kassen inn i bilen i går, og da dette var den eneste forsterkeren jeg ville bruke (nyvarer skal være nyvarer - DD forsterkere), tenkte jeg at jeg likegodt kan kjøre den i 0.5 ohm, da dette er en forsterker jeg sannsynligvis kommer til å kaste hvis ingen vil ha den.

Sikringen på 15 amp røyk. Jeg satte inn en 30 amp sikring, og da funket det. Helt utrolig nok, begynner taket å riste med den bittelille forsterkeren. Var jo en moro sak det, mens jeg venter på den nye shipmenten Har enda ikke gått i stykker selv om jeg har prøvd hehe

Men spiller jeg for høyt forsvinner bassen. Dette kommer vel av at strømforsyningen ikke klarer mer kan jeg tenke meg
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

har faktisk vært å hørt på dette i dag
      holdt på å daue av latter når jeg hørte det, spilte faktisk over all forventing:P
      mvh Sindre Carlsen

Comment

Det der er faktisk en Biltema forsterker. hadde selv en sånn før som dro forntsettet mitt Det er vell en 2kanaler? Og da er den på 2x100W
        Pioneer, Hertz, Hifonics, Odyssey
        Prosjektet mitt

Comment

Okei. Kan vel stemme det ja. 2x100 watt rms @ 2 ohm?

Kjører den i 0.5 ohm, så trøkker bedre enn jeg forventet

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
            Okei. Kan vel stemme det ja. 2x100 watt rms @ 2 ohm?

Kjører den i 0.5 ohm, så trøkker bedre enn jeg forventet
            Ja i 2 ohm ja Ble også positivt overasket over den, med tanke på at den er fra Biltema
            Pioneer, Hertz, Hifonics, Odyssey
            Prosjektet mitt

Comment

Hehe... Delefiltrene funket utrolig bra hvertfall. Den deler der jeg setter den, og spiller ingenting over den frekvensen. Noe jeg ikke regnet med. regnet med den skulle dele dårlig slik at jeg bare fikk brumlebass, men ble imponert i forhold til mine forventninger

Comment

Working...
              X