Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med Pioneer TS-W3001D4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaringer med Pioneer TS-W3001D4?

    Har 4stk Pioneer TS-W3001D4 i bilen min, og er veldig fornøyd med dem!

    Noen andre som har erfaringer med disse?

    evnt. hva dere har bygd av kasser og hva de har blitt drevet med?
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

  • #2
    Snedig at ingen har prøvd disse, men alle sier de er dårlige
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

    Comment


    • #3
      Tja jeg har en i bilen min nå, den fungerer greit og er ikke slik at jeg forhaster meg med å få tak i noe nytt, men jeg er langt ifra fornøyd, men til prisen er den vel helt ok.

      Comment


      • #4
        Hæ? Åssen kasse har du da? Jeg har riktignok bare en, og har ikke målt, men tror jeg er veeeeeeeeeeeeldig langt unna 144db.

        Jeg hadde den først i en lukket ferdilaget kasse, mistenker at denne ikke var helt tett eller noe for lydtrykker var ekstremt dårlig, midtbasserne mine ga nesten like mye lydtrykk...

        Har den nå i en portet kasse på 45 liter, er ikke en veldig gjennomført kasse, trodde ikke den var god for noe særlig så jeg ville bare ha noe som fungerte ok mens jeg ventet på nye bassere.

        Drevet av en soundstream xxx6500d.
        Last edited by Andersv90; 07-08-2009, 14:29.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Andersv90 View Post
          Hæ? Åssen kasse har du da? Jeg har riktignok bare en, og har ikke målt, men tror jeg er veeeeeeeeeeeeldig langt unna 144db.

          Jeg hadde den først i en lukket ferdilaget kasse, mistenker at denne ikke var helt tett eller noe for lydtrykker var ekstremt dårlig, midtbasserne mine ga nesten like mye lydtrykk...

          Har den nå i en portet kasse på 45 liter, er ikke en veldig gjennomført kasse, trodde ikke den var god for noe særlig så jeg ville bare ha noe som fungerte ok mens jeg ventet på nye bassere.

          Drevet av en soundstream xxx6500d.
          lag en kasse som har ca (70 liter) + - å en 6" port så vil du merke stor forsjeld

          Comment

          Working...
          X