Okok, I rest my case. Skal bytte kablingen i motorrom, så får jeg heller komme tilbake å mase mer om det ikke ble 100% . MEN: jeg personlig tror ikke det vil løse problemet mitt fullstendig, men så er det meg i ett nøtteskall da
Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet
Mener å huske at du hadde BMW? Siden du sa du hadde batteri baki og mener å ha sett det på bilforumet også.. Mulig jeg tar feil. Isåfall, kjør på med ledning fra både pluss og minus fra forsterker til batteri, ikke noe vits å jorde i karroseriet viss batteriet er en halvmeter ifra forsterkeren
Husker da en kamerat av meg gjorde dette.. virket som forsterkeren fikk MYE mer strøm når han dro ledning rett over istedet for å jorde.. Det var i en BMW med batteri bak..
Men når du drar all strøm til bilen, samt all strøm til anlegget gjennom samme kabel så blir spenningsfallet over det punktet større en om du skulle koblet forsterker rett på batteri.
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Men når du drar all strøm til bilen, samt all strøm til anlegget gjennom samme kabel så blir spenningsfallet over det punktet større en om du skulle koblet forsterker rett på batteri.
Hvilken kabel er det du snakker om?
Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet
Comment