Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konkurranse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Jeg syns Neptyr skal vinne, siden han er så flink til å holde DD Norge i øra her inne
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #32
      Jeg støtter den, neptyr bør vinne, han er jo rakafant så han må sponses skal det bli noe lyd på han....

      Comment


      • #33
        Jeg er vinneren

        Fordi jeg vil ha mere DD i bilen, og vise hva DD er god for i denne pioneer og RF tilhengerplassen. Folk er så trangsynte at jeg skal kjøpe stasjonsvogn og bygge kun DD for og knuse de fleste anlegg oppi dala her
        Men vil ha en test med disse elementa !

        long live DD norway for god service og kundemottagelse
        Mvh Even S. Jensen
        Tlf 41091189
        Digital Designs, nothing is even close!

        Comment


        • #34
          Jeg burde vinne fordi at jeg har kun orginal høytalerene i bilen min og man forstår såvidt hva man hører på. Har også sett å hørt mye positivt om disse DD høytalerne rundt omkring så kunne virkelig tenkt meg slike Syns det er for dumt å si at pioneer, GZ osv er det beste siden man kun har hørt om dem, derfor kunne jeg vunnet disse og overbevist mine kjære venner om noe annet

          DD= Det Diggeste

          Comment


          • #35
            Originally posted by dBcompaniet View Post
            Jeg støtter den, neptyr bør vinne, han er jo rakafant så han må sponses skal det bli noe lyd på han....
            Han bruker jo penga på å justere ventilene en gang om dagen
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #36
              Originally posted by Hifonic View Post
              Han bruker jo penga på å justere ventilene en gang om dagen
              luftventilene på dekka mener du ?

              Comment


              • #37
                Jeg syns jeg bør vinne, siden bilen min tok kvelden i dag morges, og måtte bli henta av Falck redning. Har/hadde planer om å bygge storprosjekt i bilen i sommer. Jeg prioriterer bilbygging fremfor sydenferie! Kan vel også nevne at jeg fikk igjen bilen for bare 3(!) uker siden etter at det ble satt inn ny motor grunnet rådebank i den forrige motoren! - så da gikk 20 000,- til det, og bilstereobygginga gikk rett i dass! Jeg trenger hjeelp!
                Andreas Dibbern
                Ford Fiesta
                Takk til B2Audio
                B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

                Comment


                • #38
                  AK90: Får ferie penger snart på 3-4 tusen kr og har vanlige utgiter rundt 8tusen i måneden så sitter godt i det. Derfor mener eg at eg e en verdi vinner[/QUOTE]


                  heldige dem som "kun" har 8 i faste utgifter

                  her er det 12500 i boliglån, 3500 i billån osv osv

                  Comment


                  • #39
                    ja, og hvem ble den utkårede? føler jeg stiller meg inhabil fordi jeg "kjenner" deg så gidder ikke melde meg på

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by golfnos View Post
                      ja, og hvem ble den utkårede? føler jeg stiller meg inhabil fordi jeg "kjenner" deg så gidder ikke melde meg på
                      Alle kan delta som sagt.

                      Skal nå lese nøye gjennom alle postene og kåre en vinner. Ble vel heller tirsdagsmorgen dette istedenfor mandagskveld å foreta kåringen hehe.. Ble litt sent på helsestudioet :P
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #41
                        slenge på en i sisteliten??? trenger sårt nye høytallere i firmabilen, da de orginale låter tragisk... hehe
                        Steffen Hammersgård
                        Alpine - Mosconi
                        Min prosjekt tråd

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Legatia View Post
                          Jeg bør vinne dette settet fordi jeg kjører mye i jobbsammenheng i sommer, uten lyd i kjerra mi. Noe som er ganske frustrerende for en musikkelsker. Jeg har ferdig hull i bilen som bare venter på disse
                          Jeg tør dessuten påstå at jeg både har utstyr og kompetanse nok til å kunne presse en del godlyd utav dem.
                          Fristende. Ingen tvil om at du ville fått disse til å spille meget pent.


                          Originally posted by duality View Post
                          jeg vill ha utstyret fordi jeg vill ha det mest!
                          Hehe... Ja her la du inn masse arbeid ser jeg


                          Originally posted by Hifonic View Post
                          Et bilde foteller mer enn tusen ord heter det vel?


                          Og nå føler jeg at dama fortjener bedre lyd i bilen hun skal kjøpe siden hun ikke tør kjøre min lenger etter at det der skjedde.. Forståelig da.. Hadde nok også fått skrekken om jeg plutselig hadde toe out på 90 grader på forhjulene.
                          Ellers er jeg veldig spent på hvordan DD høyttalerne spiller!
                          Men vi har jo allerede avtalt fullspons på 1508-subber Grådig grådig hehehe.


                          Originally posted by jeckyll View Post
                          Jeg synest at jeg fortjener noen nye penisforlengere i arbeidsbilen min til sommeren. Kommer til å tilbringe MYE tid i den (kjører følgebil når det legges asfalt), så det hadde gjort seg med litt grom lyd. Og siden jeg bruker alle pengene mine på enten volvoen eller forden så det ikke blir igjen noe til noenting, så synest jeg at det gjør at jeg fortjener de høyttalerene mer enn noen andre. Og så er jeg jo meget kul da...
                          Pluss og pluss for å gi meg en knakende god latter


                          Originally posted by neptyr View Post
                          Søring med styggeste bilen i bygda trenger noe for å tette igjen hullene i hattehylla!
                          Med tilnærmet fri eksos, rust på panser og konstante klonke/kvinelyder rundt forbi er dette en sikker vinner mtp på attention.
                          Jeg er også villig til å sette på store klistermerker med DD på......etter at jeg har tatt ut alt av verdi i bilen.

                          Bilen er også senket... naturlig ved at dempere og "fjærstag" eller hva det er på det fordømte franske dritet er elendige.
                          Kan heller ikke ha mer en 2 røsslgige karer i bilen, da siger det for mye til at du kan legge på ei lekker blondie baki for show.

                          Av annet utstyr må min high-end spiller av Typen Blåpunkt nevnes, noe utterly crap som her en gang måtte kastes i bakken for å få ut cd'en. (jeg har vitner, bare spør dbcompaniet).

                          Også tror jeg at høytalerene i døra dauer snart, mtp på at jeg glemte begge vinduene i bilen på gløtt i natt.. Og som DD kansje vet, så var det jo tropenatt her i sør... med torden og haggel.

                          Også må jeg jobbe overtid.
                          Må si jeg nesten tipper over på deg her pga medlidenhet hehe


                          Originally posted by zr900turbo View Post
                          Jeg burde vinne fordi at jeg har kun orginal høytalerene i bilen min og man forstår såvidt hva man hører på. Har også sett å hørt mye positivt om disse DD høytalerne rundt omkring så kunne virkelig tenkt meg slike Syns det er for dumt å si at pioneer, GZ osv er det beste siden man kun har hørt om dem, derfor kunne jeg vunnet disse og overbevist mine kjære venner om noe annet

                          DD= Det Diggeste
                          Bra dette. Interesse for merket er jo det vi virkelig er ute etter, for da vet vi jo at du kommer til å gjøre en del for å få det til å låte skikkelig bra, og da blir du jo skikkelig fornøyd også.


                          Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                          Alle kan delta som sagt.

                          Skal nå lese nøye gjennom alle postene og kåre en vinner. Ble vel heller tirsdagsmorgen dette istedenfor mandagskveld å foreta kåringen hehe.. Ble litt sent på helsestudioet :P


                          Vel. Etter nøye lesing, har jeg kommet frem en vinner.

                          På "tredje plass" om jeg skal si det slik kom Jeckyll pga hans litt spesielle forklarling. Manglet litt lidenskap kanskje?

                          På andre plass, Legatia. Må være meget ille for en slik musikkelsker å ikke ha musikk i bilen, men kunne kanskje lagt på et par ekstra setninger.


                          OG vinnern: zr900turbo!!

                          Her var det en med interesse og som var veldig troverdig da han ikke virket smiskende da han prøvde å si at han ville prøve noe han hadde hørt mye bra om. Også når han sa at å si andre merker som pioneer, gz og lignende er best fordi alle har hørt om dem, uten å virke smiskende (selv om det kanskje var tanken), så mener jeg dette er den beste forklaringen.

                          Det var kjempemye bra her, og var veldig vanskelig å velge.

                          Men gratulerer til zr900turbo for et gratis frontsett fra DD for en god og troverdig forklaring etter min subjektive mening.


                          Send meg navn, adresse, telefon og epost på PM så skal jeg få sendt det i morgen
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • #43
                            "DD = Det Diggeste" høres veldig ut som smisking i mine ører:P hehe..

                            (Vil bare si at jeg ikke har "deltatt" i denne konkurransen, så er ikke noe sjalu, det var ikke derfor jeg skrev dette innlegget)

                            Gratulerer zr900turbo!=)
                            Mvh.
                            Roy
                            Mob: 40 30 99 06

                            Comment


                            • #44
                              Grattis, zr900turbo! Seff er det ikke smisk, det er ærlighet på høyt nivå.
                              Alpine MRV-F407, Alpine MRV-T1507, SS TRC 6.N + 3" TB, 1 stk HX 250D.

                              Comment


                              • #45
                                Takk takk

                                Comment

                                Working...
                                X