Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger forsterk til Alpine SPR-17S

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenger forsterk til Alpine SPR-17S

Jeg vurderer sterkt et sett med Alpine SPR-17S til min nye Mazda 323, men er veldig usikker på valg av forsterker. For å si det veldig enkelt, jeg har ikke snøring, men vil gjerne ha noe som er nøytralt og greit for pengene. Spiller mye hardrock og heavy, men også endel blues og endog opra. Altså ikke noe typisk dunk dunk bass greier

Jeg kunne tenkt meg en fornuftig forsterker til rundt et par tusen, men kan gå lengre om det er mye å hente. Jeg ser Bilradiospesialisten har tilbud på Harman Kardon CA-470, er dette et greit alternativ eller finnes det bedre ting for penga? Mest sannsynlig gjør jeg bare noe med høyttalere fremme og ingenting bak, men en 4 kannals kan vel brokobles og gir litt mer fleksibilitet på sikt?

Spec på høyttalerene:
    Peak Power: 330W
    RMS Power: 110W
    Frequency Response: 65Hz - 27kHz
    Sensitivity: 87dB, 1W/1m
    Installation Diameter: 136mm
    Depth: 59mm

Noen som har noen gode forslag?

Den helt nye DDC4b er en 4kanaler på 4x65 watt og er av klasse AB-forsterkere. Dette er en annen måte å konstruere forsterkere på, som gjør at dem trekker meget med strøm, men til gjengjeld gir dem en veldig klar og naturlig lyd.

Denne koster 2990,-

Om du spør pent på PM ( ), kan vi ta det videre derfra med en god tilbudspris
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Takk for svar her, men jeg kom over en Audison VRX2.250 til et par tusenlapper og slo til på det. Noen som har noen kommentarer til denne forsterekene, vil den fungere greit sammen med disse høyttalerene?

Comment

Audison Vrx forsterkere er helt konge!

De låter utroligt bra

Comment

Hvis du fikk en VRX2.250 for 2 lapper, så har du gjort et lite kupp ja, og den tror jeg du vil bli meget fornøyd med

Comment

Yes, dersom den nå bare ser greit ut og faktisk funker tror jeg dette er et meget bra kupp

Men hvor tykk ledning må jeg trekke opp til denne, det blir jo et lite beist?

Comment

Working...
            X