Jeg vurderer sterkt et sett med Alpine SPR-17S til min nye Mazda 323, men er veldig usikker på valg av forsterker. For å si det veldig enkelt, jeg har ikke snøring, men vil gjerne ha noe som er nøytralt og greit for pengene. Spiller mye hardrock og heavy, men også endel blues og endog opra. Altså ikke noe typisk dunk dunk bass greier
Jeg kunne tenkt meg en fornuftig forsterker til rundt et par tusen, men kan gå lengre om det er mye å hente. Jeg ser Bilradiospesialisten har tilbud på Harman Kardon CA-470, er dette et greit alternativ eller finnes det bedre ting for penga? Mest sannsynlig gjør jeg bare noe med høyttalere fremme og ingenting bak, men en 4 kannals kan vel brokobles og gir litt mer fleksibilitet på sikt?
Spec på høyttalerene:
Peak Power: 330W
RMS Power: 110W
Frequency Response: 65Hz - 27kHz
Sensitivity: 87dB, 1W/1m
Installation Diameter: 136mm
Depth: 59mm
Noen som har noen gode forslag?
Jeg kunne tenkt meg en fornuftig forsterker til rundt et par tusen, men kan gå lengre om det er mye å hente. Jeg ser Bilradiospesialisten har tilbud på Harman Kardon CA-470, er dette et greit alternativ eller finnes det bedre ting for penga? Mest sannsynlig gjør jeg bare noe med høyttalere fremme og ingenting bak, men en 4 kannals kan vel brokobles og gir litt mer fleksibilitet på sikt?
Spec på høyttalerene:
Peak Power: 330W
RMS Power: 110W
Frequency Response: 65Hz - 27kHz
Sensitivity: 87dB, 1W/1m
Installation Diameter: 136mm
Depth: 59mm
Noen som har noen gode forslag?
Comment