hei, så og si ny på dette forumet har drevet med anlegg siden jeg var 14 til nå (18) jeg har nå bestemt meg for å gå STORT innkjøp av HEFTIG anlegg som skal i en VW golf 2, det skal bli bygd pent og ordentlig "showcar" rett og slett. jeg har hatt mye bra og dårlig av anleggsmerker, RF,Dynabel, Sony, Pioneer, clarion, kenwood, audiobahn,SPL osv osv. MEN nå skal jeg ha noe som være ekstremt, noe dra seg langt på DB-drag jeg tenker 140-150 DB? jeg er klar for lydisolere hele bilen. så det jeg trenger dere og forhandlere til er å finne BESTE muligheten for meg og min golf 2 1,8 GTI.
det jeg ønsker meg:
komponettsett foran og 2sett coxial foran/bak. 6,5? + forsterker som drar dette med kvalitet og pen lyd
sub 8,10 eller kanskje 12 + bassbygd kasse bak i bagasjerommet - dag johansen?
monoforsterker, GZ,Dynabel, soundstream?
kabler,batteri foran og bak?
cdspiller/mulitimediaspiller
Budsjett: 25 000-30 000kr
PS: bilen er nå blitt ferdig bygd motor, godkjent med senkesett og og GTI motor. Bilen venter bare på anlegg
Og dere forhandlere, send meg PM eller epost av hva dere har og tilby
Epost: blueboy314@hotmail.com
det jeg ønsker meg:
komponettsett foran og 2sett coxial foran/bak. 6,5? + forsterker som drar dette med kvalitet og pen lyd
sub 8,10 eller kanskje 12 + bassbygd kasse bak i bagasjerommet - dag johansen?
monoforsterker, GZ,Dynabel, soundstream?
kabler,batteri foran og bak?
cdspiller/mulitimediaspiller
Budsjett: 25 000-30 000kr
PS: bilen er nå blitt ferdig bygd motor, godkjent med senkesett og og GTI motor. Bilen venter bare på anlegg
Og dere forhandlere, send meg PM eller epost av hva dere har og tilby
Epost: blueboy314@hotmail.com
Comment