Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audio system

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Audio system

Dynabel har kommet med ett nytt merke, audio system, noen som har peiling på hvordan dette låter?

Mvh Even S. Jensen
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

Har såvidt hørt litt på det, og kvaliteten virker bra og lyden var det ikke noe å utsette på.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

har Kjørt med Audio System HX Phase komponent sett i snart 2 månder og liker det bare bedre og beder.
      Kjørte med alpine SPX17-PRO i bilen før, HX settet er totalt overlegent. Er beder på alle måter.
      Men det er stortsett det eneste jeg har som ordentlig sammenlignings grunnlag.

Har ikke hørt noe av det ander til Audio System så det skal jeg ikke uttale meg om
      Steffen Hammersgård
      Alpine - Mosconi
      Min prosjekt tråd

Comment

Ok
        Var bare noen 2 og 4 kanalere som så litt interesang ut
        4*160 og 2* 280 wattere til rundt 4k er ikke ille, viftekjølt også
        Mvh Even S. Jensen
        Tlf 41091189
        Digital Designs, nothing is even close!

Comment

kommer jo an på kvaliteten det.

men er enige om at det var litt interessant likte utseende på forsterkerene. minnet meg om gode gamle m serien til phoenix gold og enkelte zapco forsterkere.

Comment

Hadde litt lyst til å teste de forsterkerene selv, men har slått det fra meg. Tror ikke de er dårlige, men har en McIntosh og har lyst på en til. Eventuelt bytte til Genesis. Som jeg vet er bra, men også en helt annen prisklasse.
            Steffen Hammersgård
            Alpine - Mosconi
            Min prosjekt tråd

Comment

Personlig hadde jeg holdt meg til den oppsetningen som du har nå Shammers

Når det gjelder forsterkerne deres, så er de andre seriene en Twister å foretrekke.

Litt gøyalt er det at de har en serie som heter M-serien for de som nevnte PG.
              Men de e rjo ikke de eneste som har det da.
              Last edited by B2 Audio; 05-08-2009, 08:51.
              Mvh
              J. Holm
              www.b2audio.com
              http://facebook.com/b2audio

Comment

Originally posted by shammers View Post
                Hadde litt lyst til å teste de forsterkerene selv, men har slått det fra meg. Tror ikke de er dårlige, men har en McIntosh og har lyst på en til. Eventuelt bytte til Genesis. Som jeg vet er bra, men også en helt annen prisklasse.
                Dropp den tanken du tror jeg Tror neppe Genesis klarer å hamle opp med McIntosh egentlig.

Var inne å titta litt på disse produktene. Hadde vært utrolig morsomt å teste dette her
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

De Audio System forsterkerene som ser meste spennende ut er nesten den helt nye serien da, Mosconi http://www.audio-system.de/mosconi/index.html

Men om Genesis kan hammle opp med McIntocsh finner jeg ikke ut om jeg ikke prøver. Er mye delte meninger om akkurat det, er en del som mener at lyd messig er kansje genisis bedre. Men jeg vet at det vil aldri gi samme samme følelsen når jeg åpner bagasjen
                  Steffen Hammersgård
                  Alpine - Mosconi
                  Min prosjekt tråd

Comment

Helon SPL subbene så jo meget interessante ut. Får håpe dem er bedre enn DY9815 da
                    Tidligere importør for Digital Designs,
                    overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Blir Audio system produsert av de samme som produserer STEG osv ?
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by neptyr View Post
                        Blir Audio system produsert av de samme som produserer STEG osv ?
                        Er ikke STEG italiensk? Audio System er i allefall tysk,men mistenker ett samarbeid/slektskap. Nye serien som jeg linka til lukter av det siden di er italienske og Audio System sin tyske side reklamerte med pakker bestående av Audiosystem HX serien og STEG amper før. Tilfeldig???
                        Steffen Hammersgård
                        Alpine - Mosconi
                        Min prosjekt tråd

Comment

Steg er Italiensk og Audio System er Tysk. Audio System var distribusjonspartneren til Steg. Dvs Steg produserer og AS distribuerer varene rundt i Verden.

Steg er forøvrig konkurs, og har etter min kunnskap ikke startet opp igjen. Det som selges av Steg nå, er overliggere fra tiden førde gikk konk.
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

så med andre ord kvalitet??

Comment

JA

Det er to utbrytere fra Audison som sto bak Steg. Har også hørt at de har deltatt aktivt i utviklingen av AS sine forsterkere. Men det er et rykte jeg ikke kan gå god for
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:

Følg oss på Facebook

Comment

Working...
                              X