har Kjørt med Audio System HX Phase komponent sett i snart 2 månder og liker det bare bedre og beder.
Kjørte med alpine SPX17-PRO i bilen før, HX settet er totalt overlegent. Er beder på alle måter.
Men det er stortsett det eneste jeg har som ordentlig sammenlignings grunnlag.
Har ikke hørt noe av det ander til Audio System så det skal jeg ikke uttale meg om
men er enige om at det var litt interessant likte utseende på forsterkerene. minnet meg om gode gamle m serien til phoenix gold og enkelte zapco forsterkere.
Hadde litt lyst til å teste de forsterkerene selv, men har slått det fra meg. Tror ikke de er dårlige, men har en McIntosh og har lyst på en til. Eventuelt bytte til Genesis. Som jeg vet er bra, men også en helt annen prisklasse.
Hadde litt lyst til å teste de forsterkerene selv, men har slått det fra meg. Tror ikke de er dårlige, men har en McIntosh og har lyst på en til. Eventuelt bytte til Genesis. Som jeg vet er bra, men også en helt annen prisklasse.
Dropp den tanken du tror jeg Tror neppe Genesis klarer å hamle opp med McIntosh egentlig.
Var inne å titta litt på disse produktene. Hadde vært utrolig morsomt å teste dette her
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Men om Genesis kan hammle opp med McIntocsh finner jeg ikke ut om jeg ikke prøver. Er mye delte meninger om akkurat det, er en del som mener at lyd messig er kansje genisis bedre. Men jeg vet at det vil aldri gi samme samme følelsen når jeg åpner bagasjen
Blir Audio system produsert av de samme som produserer STEG osv ?
Er ikke STEG italiensk? Audio System er i allefall tysk,men mistenker ett samarbeid/slektskap. Nye serien som jeg linka til lukter av det siden di er italienske og Audio System sin tyske side reklamerte med pakker bestående av Audiosystem HX serien og STEG amper før. Tilfeldig???
Steg er Italiensk og Audio System er Tysk. Audio System var distribusjonspartneren til Steg. Dvs Steg produserer og AS distribuerer varene rundt i Verden.
Steg er forøvrig konkurs, og har etter min kunnskap ikke startet opp igjen. Det som selges av Steg nå, er overliggere fra tiden førde gikk konk.
Det er to utbrytere fra Audison som sto bak Steg. Har også hørt at de har deltatt aktivt i utviklingen av AS sine forsterkere. Men det er et rykte jeg ikke kan gå god for
Comment