Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer AVH-P3-4-5100 og USB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer AVH-P3-4-5100 og USB

    Jeg var/er klar for et nytt bilstereo, min 6-7 år gamle Pioneer headunit fortjener snart å pensjoneres, og jeg tror jeg har blinka meg ut Pioneer AVH-P4100DVD som verdig arvtager.

    Var innom Bilradiospesialisten i går, og sjekket litt, og hadde da med meg en 8GB USB pinne for å teste. Når jeg plugga den inn, sto hele greia og sveiv og sveiv i nesten minuttet før den begynte å spille. Fruen har en halvbillig Sony sak, og den bruker et minutt eller to hver gang før den starter USB'en, og den blir verre og verre jo større minnepinne du bruker. Noen som vet om Pioneeren er lik? I så fall ryker drømmen om en USB harddisk på noen hundre gig, hadde rukket stavanger -> oslo før den hadde fyrt igang.

    Vel igang må jeg også innrømme at det var plass for forbedring, det var fortsatt ikke mulig å søke på sang eller artist, kun bla gjennom sanger og kataloger, og med noen hundre sanger innpå der er det fortsatt en håpløs sak å finne den ene sangen mann er på jakt etter. Funka vist bedre med Ipod, men jeg er muligens norges siste mann uten Ipod...

    Videre er prisen ganske skarp, 6500,- for denne saken er i øvre kant av hva jeg synes den er verdt. Pioneer AVIC-F900BT går for rundt 8000,- i dag, og virker som den har omtrent samme funksjon som P4100 men innebygget blåtann og navigasjon. Sykt mye penger, men føler kanskje jeg får litt mer for penga der?

    Så, noen kommentarer til noen av disse? Er folk jevnt over fornøyd med dem?

  • #2
    sorry O.T men du er nok ikke den eneste av oss som gir f**n i ipod
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

    Comment


    • #3
      vi er flere uten ipod!
      Keep it country

      Comment


      • #4
        Hater iPod.

        Har AVP-H4000DVD med 8GB minnebrikke, og den bruker bare 5 sek på å starte spillinga?

        Søkefunksjonen er riktignok ikke der, men bare å sortere litt i mapper, det... Funker som bare det. Men så bruker jeg spiller'n stort sett på random uansett nå for tida...

        Comment

        Working...
        X