Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Design VS B2 audio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

med så bra respons på siden, da får dere gi meg en dag eller to, så ligger det priser der. Jobber som sagt med å oppdatere.
    Innen lenge vil det komme mye nyheter innenfor konkurranse sammenheng. Ser ut til at det blir 3 B2 audio biler som stiller til WF i Hamburg.

Inntil da kan dere se litt på den RS12 bassen montert i Dennis Anderssons CRX

Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

Comment

Spennende kassedesign Hvilken klasse stiller denne CRX'en i?
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Originally posted by Haakon O View Post
        Spennende kassedesign Hvilken klasse stiller denne CRX'en i?
        Street C mener jeg
        Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

Originally posted by B2 Audio View Post
          Inntil da kan dere se litt på den RS12 bassen montert i Dennis Anderssons CRX
          Nesten så man får lyst til å rive ut baksetene jo!
          Alpine 137BTi
          B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Priser er nå tilgjengelige på siden. Ikke kom å si at vi ikke oppdaterer fort
            Mvh
            J. Holm
            www.b2audio.com

Comment

Nice Jay!

Var det nå jeg skulle begynne å planlegge neste innkjøp?
              Alpine 137BTi
              B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Originally posted by Keltern View Post
                Nice Jay!

Som sagt: Anbefales på det varmeste!
                Både gode prudukter og meget hyggelig kar å handle av
                Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

Comment

Originally posted by Keltern View Post
                  Nice Jay!

Høres jo interessant ut. Kanskje det var noe spesielt du var ute etter?
                  I alle fall om man bedømmer produktene som du har i profilen din.

Send meg en pm, så ser vi hva vi finner på.
                  Mvh
                  J. Holm
                  www.b2audio.com

Comment

Jasså! Er det noe feil med det jeg har i signaturen min også nå eller? Hæ!? HÆH!?

Neida, jeg er i utgangspunktet ikke på handletur enda.. Jeg har funnet at jeg må kvitte meg med en del av det jeg har liggende før jeg kan vurdere noe nytt. Men B² frister kjenner jeg og jeg trenger nok noe mer litt mer slaglengde og/eller mer areal, men samtidig er jeg noe "i beit" hva gjelder plass baki Coupéen, så jeg er litt usikker enda.

Frontsett har dere vel lite av etter hva jeg kan se og den biten burde også vært prioritert.. Høyere enn "mer" bass forsåvidt.

Men det gjør ting litt enklere når priser kommer på banen, så jeg må takke for det!
                    Alpine 137BTi
                    B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Nei vil jo si at produktene dine i profilen din er lekre saker. Så det var men som et kompliment.
                      Frontsett har vi, men inntil videre er det med håndlagde filter da vi ikke har fått ferdig produksjonen av filter ennå og klarer du å leve uten gitter da er det ikke noe prob.
                      Mvh
                      J. Holm
                      www.b2audio.com

Comment

Hehe! Jeg har lett for å ane sarkasme når det gjelder slike ting, men uansett..

Har litt vanskeligheter med å finne info på kompsett/coaxialer fra B², da jeg ikke finner noe umiddelbart med google og verken b2audio.no eller b2-audio.com viser til noe slikt. Men det er kanskje under utvikling enda.

Vel, jeg har mye annet rart liggende også jeg, som jeg håper jeg kan få igjen noen kroner for. Så tiden vil vise hva jeg ender opp med av både kronasjer og nye komponenter.

Er det noen som vil uttale seg om DD's rimeligere serier kontra B²'s AC-serie? Kan det sammenlignes på noen måte?

Rent prismessig så ser jeg for meg at det fort begrenser seg for min del, slik at det i "værste" fall ville blitt én stk HS15, men ser for meg at det heller blir mer aktuelt med to stk AC12. Men det er akkurat nå da, hehe!

DD har en god del interessante artikler og en del av de har jeg "sikla på" over lengre tid, men det har liksom aldri skjedd på en måte.
                        Alpine 137BTi
                        B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

Spørs vel hva du regner som rimeligere serie det da?
                          Selv kjører jeg 2x1512 drevet av en DD1Mb baki, i en lukket(!) kasse.
                          Elementene har potensiale, det merkes godt, men mistrives i lukket kasse.
                          Så jeg er fornøyd så langt, men må ha meg ei ny kasse før jeg kan føle hvordan de elementene virkelig lever
                          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Du kan jo fortelle hva du ønsker deg Keltern så kan vi se om vi kan gi deg litt kronasje-avslag om du ønsker å reklamere litt for oss

Send meg gjerne en PM så finner vi ut av noe, om du ønsker
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Med rimeligere serier så mener jeg 15 og 25-serien i hovedsak. Det kan sikkert for mange inkludere 35-serien også, men den begynner å bli på kanten av hva jeg betaler for et element.

Det jeg vil ha ut av anlegget er å kunne spille det meste av musikk på en grei måte. Jeg er langt i fra noen Hi-End fanatiker, hverken i bilen eller i stua, men er glad i musikk og liker god lyd! Regner med å måtte ta forbehold om å bruke litt equalizing når det er store sprang i sjanger, men det er ingenting jeg bekymrer meg for enda.

Skal ikke trenge å kunne spille skremmende høyt, men jeg må innrømme jeg ofte er fan av å kunne spille så det rister i sideflesket. Young Jeezy og Lil Wayne har jo noen morsomme låter til dette formålet.

Ellers går det mye i rock og metal, gammelt som nytt, kanskje en og annen dancelåt, samtidig som det også forekommer litt blues innimellom. Her er det vel stort sett frontsettet det står og faller på, så det er dette det i utgangspunktet vil bli brukt penger på først.

Men som sagt er jeg glad i å gjøre opplevelsen fysisk iblant og da har jeg vel inntrykk av at DD og B² er interessant, men jeg håper i den sammenheng at det faktisk er mulig å gjengi musikk på en brukbar måte også.

Eller lar slikt seg vanskelig kombinere om kassekonstruksjonen er lik til enhver tid?
                              Alpine 137BTi
                              B² Audio = Lyd

'97 E39 528

Comment

1500-serien spiller meget bra og trøkker bra til prisen, men 2500serien har et særdeles SQ-preg over seg, og spiller veldig rent og gir en meget behagelig bass. Og dem kan virkelig trøkke ordentlig om du skulle få behovet i ny å ne for å myke opp sideflesket ditt hehe

Men Stianuno her på forumet har DD1515, og virker veldig fornøyd men det kan han selv få uttale seg om hvis han ønsker. Hifonics her på forumet har lyttet til 2500 serien og syntes dem låt utrolig fint.

Hvilke størrelser er du ute etter/har plass til? Størst er best og gir jo dypest og høyest bass. Så det må du jo se selv. 3500serien er å betrakte som en dyr serie ja, og dekker mer enn nok for dine behov, så dem blir jo bortkastede penger med mindre ditt mål er å mishandle bilen og bruke mangfoldig tusen kroner på forsterkere som kan utnytte elementene fullt ut
                                Tidligere importør for Digital Designs,
                                overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Working...
                                X