Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spm ang batteri

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spm ang batteri

Hei. Skal bytte bateri i bilen min, da det forje er dårlig. Tenkte da på et sønnak maxxima 900DC, pga stereo, Men det org er 74 ah, og 900DC er bare på 55ah. Evt andre forslag ?

At det er på bare 55ah er ikke så mye å bekymmre seg for, om du ikke står å bruker mye strøm uten mottoren i gang.
    Men ville nok ha valgt ett annet enn maxxima. Det er mye bra å velge i. Jeg bruker Apollo og er fornøyd med de.
    http://www.mamut.net/dynabel/subdet579.htm
    Odyssey batterier er også bra
    http://installbay.no/index.php?cPath=67_86
    Og mange fler...
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

Comment

Ok,takk. er det noen litt billigere baterier som er å ambefale ? Tenkte å legge meg på 2500, hvordan er det å kjøpe disse bateriene brukt ?

Comment

Bump. Er det noen av bilstereo bat som har polstilling : 0 ? Dette pga bateriboks

Comment

Hvis det er det, så er det jo konge, men ikke sett noe anonse, noen som kan bekrefte dette

Comment

Hei. Har fått et bra tilbud på apollo.Men har også et 900DC stående. Hva er lurest ? . Bruke 9000DC som startbat og sette et nr 2 i bagasjon, med skillereele ? Eller ha 1 stk apollo som starbat. Detter er i en skoda octavia RS. Har org bat og 10 farad condis nå. Har litt problemer med å feste apollo foran pga at det ikke har gulv feste.Noen forslag ?

Comment

Hei. Da ble det til at jeg satt inn det 900DC jeg hadde stående.Byttet kabel fra dynamo, starter, og jaorda med storre kable. tur dere det holder med 1 35 kvadrat jordkabel(kort avstand) ? Burde jeg ha lagt opp en egen jording til dynamo ? Har litt prob med at volten synker når jeg står på tomgsag, dynamoen skulle vell gi 14,1 selv om jeg står på tomgang ?

Comment

Working...
              X