Announcement

Collapse
No announcement yet.

Veldig billige Alpine-spillere på Finn.no.. Noe muffins?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Veldig billige Alpine-spillere på Finn.no.. Noe muffins?

Er det bare jeg som blir naturlig skeptisk til disse annonsene?
    http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19226990

Vedkommende har flere annonser liggende på finn, nesten utelukkende Alpine-utstyr.
    Alle bildene er tatt fra forskjellige biler.. bare jeg som synes det lukter muffins?
    Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

Citroën Xantia prosjekt:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=11964

Første som slo meg var tyvegods eller en tulleannonse...
    Andreas Dibbern
    Ford Fiesta
    Takk til B2Audio
    B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

Comment

Tyvegods tenkte jeg også.. Tør ikke å handle med selger. Synd, siden det er flere interessante spillere til gode priser.
      Audison LRX 4.5 | B2 Audio AC12 | Div. Monster Cables, Macrom, Audio Quest, Stinger |

Comment

finnes vell mange med Flere biler enn 1 da! med stereo

*Host,Hark*
        har jo 4 biler selv!
        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
        Mvh
        Rune Kvaal

Comment

Kom over denne annonsen jeg også. Sendte mail til selgeren siden jeg var nysgjerrig på om dette var tyvegods eller ikke.

Fikk svar tilbake på engelsk, samt at det han hadde handlet den på ebay fra Tyskland. Tror nok ikke jeg kaster meg inn for kjøp her
          Ford Mondeo MK2 Ghia '97

-JL Audioi, Alpine, Monster Cable-

Comment

sjekker du opp tlf nummeret så minner navnet om en fra ett østblokk land som polen f.eks. og med den flommen av polakker vi har i dette landet så er det ikke umulig at dette er noe personen har med seg til norge.

Comment

Men så lenge produktene er i orden så må de gjerne komme fra østblokkland, hvis det gjør varen mye billigere enn det koster her i Norge. Spørsmålet er om en skal tørre å prøve seg på en handel..

Comment

Jeg hadde styrt unna den handelen der.
                Mvh Werner Harstad

Comment

Er vel bare å prøve seg på å bruke finn.no betalingsgaranti da..
                  98' Audi A4
                  Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

Comment

Joda, greit nok med finn-no's betalingsgaranti, men jeg ville fortsatt ikke ha handlet..
                    Er det tyvgods, så blir man inndratt som heler uansett hvor mye betalingsgaranti man bruker..
                    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

Jeg synes det er såpass kjedelig å bli frastjålet ting at jeg takker nei til å kjøpe grisebillige, "varme" varer når jeg får muligheten...

Nå kan dette være en like ærlig og reell annonse som noe annet, men det er såpass mye som tyder på snusk at jeg ikke ser hvorfor man skulle vurdert det engang.

Comment

Working...
                      X