Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan ta av dørtrekkene på Opel Vectra B?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvordan ta av dørtrekkene på Opel Vectra B?

    Hvordan tar man av dørtrekkene på bakdøra i Vectra B? Får ikke tatt vekk vindus sveiva
    Mercedes E220 CDI W210

  • #2
    Brekkjern!! Hehe! Den vindus sveiva er ikke helt grei du, det skulle være en plass på den sveiva man kan trykke inn med et lite skrujern for å løsne det, men jeg fant det ikke. Er bare å ta i å prøve å få den av ved å dra den av med sveiva på...
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #3
      Det sitter vel gjerne et klipps rundt (på innsia) for og hindre at sveiva detter av.
      Om det er muligheter for og få øye på det i din bil er jeg usikker på, men kikk rundt kantene og se om du klarer og se noe på innsia. Gjør du ikke det tar du den tynneste flattrekkeren du har og føler deg fram og prøver og finne den.

      Evnt. gjør som meg og gi F og bare napp det av. Sitter likegodt nå som før.
      VW Corrado - Prosjekt bil
      Mitsubushi Lancer - Bruksbil
      It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
      I´m BANKRUPT - A G60 owner

      Comment


      • #4
        Originally posted by berniebp87 View Post
        Brekkjern!! Hehe! Den vindus sveiva er ikke helt grei du, det skulle være en plass på den sveiva man kan trykke inn med et lite skrujern for å løsne det, men jeg fant det ikke. Er bare å ta i å prøve å få den av ved å dra den av med sveiva på...
        Med denne kommer du langt: http://www.biltema.no/products/produ...&iItemId=80836

        Er låsering inn under sveiva, er ikke alltid like lett å få av
        1993 BMW 318is coupe

        Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

        Comment


        • #5
          benn ut sveiva litt å se om du ser "låseringen" bruk gjerne lommelykt er lettere å få øye på den da. hvis du ser den ta en liten flattrekker og sett den mellom piggene på "låseringen" hold skrutrekkeren fast der og sveiv en halv runde så skal den komme ganske enkelt av, Når du skal sette den på igjen setter du låseringen på plass i sporet på sveiva og presser sveiva med låseringen på igjen
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

          Comment


          • #6
            Det er en liten klips bak sveiva, som har beina samme vei som sveiven.
            jeg fikk den av lett ved hjelp av et 2mm flatjern, bare holde flatjernet på det ene beinet til klipsen mens man vrir sveieva.

            sikkert ræva forklart, men prøv deg fram.
            Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

            Comment


            • #7
              Originally posted by Andy89 View Post
              Det er en liten klips bak sveiva, som har beina samme vei som sveiven.
              jeg fikk den av lett ved hjelp av et 2mm flatjern, bare holde flatjernet på det ene beinet til klipsen mens man vrir sveieva.

              sikkert ræva forklart, men prøv deg fram.
              samme måte som jeg prøvde å forklare... så bør være forstålig nå?
              Steffen Hammersgård
              Alpine - Mosconi
              Min prosjekt tråd

              Comment


              • #8
                Takk for svarene!
                Mercedes E220 CDI W210

                Comment

                Working...
                X