Kor kan eg få kjøpt dei forsterkarane?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Soundmagus
Collapse
X
-
Originally posted by Ringheim'n View PostKor kan eg få kjøpt dei forsterkarane?
er ikke så sikker på at de fåes kjøpt her til lands?!
gå heller for noe annet billig kansje?
-
www.komplett.no solgte disse en gang i tiden.Må du ha dette merket da? Er du ute etter noe som er billig og som er hakket bedre.Burde du se på Dynabel eller lib.
Comment
-
multicom hadde også disse vet ikke om de har dem endaBass kan sammenlignes med pupper jo større jo bedre
(men det er måte på f.eks http://flyingchaos.blogg.no/12424974...t_lolo_fe.html )
Comment
-
-
Originally posted by Necman View Post
http://www.audioform.no/elementvisning.php?ID=191
Comment
-
Originally posted by Elutstyr.no View Post
Så sant det ikke står skrevet noen steder at de tar forbehold mot skrive/trykkfeil og sånt?2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Neida neida, jeg tror ikke på julenissen.
Jeg bare prøvde å finne ut litt hva slags rettigheter en kjøper ville hatt om nettbutikken har feil priser!
Stort sett så praktiserer de fleste at om varer er feilpriset og du har plassert ordren(den er gjort klar for sending f.eks), så har du krav på varen til den prisen...
Kun derfor jeg lurte2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Vet heller ikke hvordan loven er. MEN jeg kjøpte en Pioneer LX50 da den fortsatt kostet 11000kr. Men jeg fant den til 6990. Bestilte den og fikk først mail om at varen ikke var på lager osv, men sto på at jeg skulle ha den da det sto at de hadde flere på lager. Tok sin tid, men fikk til slutt en Pioneer i postenJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment