Gitt at jeg går for RE8, hvilket kassevolum må jeg bygge til 1 eksempelvis 2 stk i samme kasse? Lukket.. Så lite volum som mulig, da jeg har sykt begrenset plass.. :| 20 liter blir for mye. Hehe.
Som sagt vil jeg tro det er flere som kan være interessert i SoundSplinter-elementer, så et gruppekjøp bør gå an å arrangere. Hadde sannsynligvis kjøpt noen selv for test, hadde det ikke vært for at jeg allerede er godt dekket i bassområdet
Jeg er muligen interesset i å prøve et par slike.. Si ifra hvis det er noe å spare på event. gruppekjøp...
Stian, BeemerZ1 her på forumet har klart over 150dB med 2 stk SoundSplinter 15". Nå husker ikke jeg hvilken amp han har, men mener å huske den var på 5kw og av rimelig god kvalitet..
da har jeg fått nytt svar av mike på soundsplinter,frakta ble litt billigere,frakta kommer på 98$ på 1 10",skal du ha 2,så må du gange med 2,det er vel ca der det ligger på,da det ikke er mulig å sende sjøveien
volvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
da har jeg fått nytt svar av mike på soundsplinter,frakta ble litt billigere,frakta kommer på 98$ på 1 10",skal du ha 2,så må du gange med 2,det er vel ca der det ligger på,da det ikke er mulig å sende sjøveien
The RL-i8's should be available again at the end of October. I will keep your email handy and fire off a reminder as soon as they are ready to roll. The US Postal Service's online rate calculator is not working at the moment, but I can tell you that it will be fairly expensive, probably along the lines of US$ 110 per speaker... though this is only an estimate!
Unfortunately, the USPS discontinued their Surface Economy rate, which would have been closer to US$ 40 per speaker however it would take up to 8 weeks to arrive. Currently the least expensive option is USPS International Priority, which will take approximately 10 days to arrive.
Comment