Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billig spiller med 3 utganger?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billig spiller med 3 utganger?

Noen som har tips?

Fant disse da: http://www.bilstereo.no/m/shop/?prod...&stortbilde=ok

http://www.bilstereo.no/m/shop/?prod...436&id=&vn=736
    Last edited by Liland; 02-12-2009, 01:43. Reason: fant noen

Hvor billig skal det være?

Comment

så billigt så mulig helst, men ikke hvis det lønner seg og spandere 2-300 mer enn den billigste

Comment

Du burde holde deg langt unna sony og blaupunkt om du vil ha god lyd, men du burde se på denne:

ALPINE CDE-9880R - CD/RDS/MP3/WMA/ACC/USB 3 LINJE UTG
        http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=2911

Kjempelyd til prisen..! Har den i demoracket vårt i butikken, koblet til en Focal FP2.150 LE Limited Edition og Focal 165KRX2 - 2-veis Power komponentsystem blandt flere, og det spiller helt nydelig!

Comment

Jasså? trodde blaupunkt var bra jeg, men det er dere som har peiling

Jasså ja men da får du kansje en enda større bestilling snart da

(vedder på at jeg er verdens letteste person og selge ting til) :P

Comment

Originally posted by Liland View Post
            Jasså? trodde blaupunkt var bra jeg, men det er dere som har peiling

Jasså ja men da får du kansje en enda større bestilling snart da

(vedder på at jeg er verdens letteste person og selge ting til) :P
            Jeg ville aldri solgt deg noe jeg hadde trodd du ikke hadde blitt fornøyd med!

Pioneer og alpine er sikre valg når det gjelder god lydkvalitet til en billig penge. Har ikke sååååå veldig mye erfaring med sony og blaupunkt, men det jeg har hørt har ikke imponert meg. Sony har et rykte for å lage spillere med litt "pistrete" lyd, skarp og lite fengende.

Men du må gjerne få input fra flere her før du bestemmer deg.

Men tror det blir vanskelig å komme unna pioneer og alpine :-)

Comment

Pioneer liker jeg ikke helt utseende på.

Men tror ikke du prøver å lure meg på et offentlig forum heller, så du bør sitte parat ved telefonen/dataen i romjula (hvis dere holder åpent da? hvis ikke blir det tidligere) å motta bestilling fra en smånervøs førstegangs kjøper

Comment

Men tror ikke du prøver å lure meg på et offentlig forum heller, så du bør sitte parat ved telefonen/dataen i romjula (hvis dere holder åpent da? hvis ikke blir det tidligere) å motta bestilling fra en smånervøs førstegangs kjøper
                Da tror jeg ikke du har sett denne i real life:
                PIONEER DEH-P5100UB D4Q/4X50W MOSFET/MP3/WMA/WAV/RDS/AUX I FRONT
                http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=3674

Synes designet er veldig flott, og den har også en meget bra skjerm som spiller små videosnutter som vistnok skal være mulig å laste opp. Enkle og greie menyer, og lyden er upåklagelig. Har koblet denne også i butikken, og det er veldig mange som vil ha denne, spesielt pga skjermen og muligheten til å vise disse små snuttene.

Comment

Tror ikke du har noen grunn til å være nervøs. Kommer nok til å være en del på nett i romjula, men vi har ikke åpent i butikken i molde på rød-dagene.

Hvis du ønsker så kan du sende meg en mail på janove krøllalfa elutstyr.no og gi meg en oversikt over hva du ønsker, så kan jeg sjekke/sørge for at alt er på lager til du bestiller. Varer vi selger mye av har vi på lager til enhver tid stort sett.

Du kan også legge inn bestilling i nettbutikken, og f.eks betale med nettbank eller få det sendt i oppkrav. Da kan du føre over penger når du får de, og så skal jeg sørge for at alt er på lager til avtalt tid.

Comment

Originally posted by Elutstyr.no View Post
                    Du burde holde deg langt unna sony og blaupunkt om du vil ha god lyd, men du burde se på denne:

ALPINE CDE-9880R - CD/RDS/MP3/WMA/ACC/USB 3 LINJE UTG
                    http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=2911

Kjempelyd til prisen..! Har den i demoracket vårt i butikken, koblet til en Focal FP2.150 LE Limited Edition og Focal 165KRX2 - 2-veis Power komponentsystem blandt flere, og det spiller helt nydelig!

9880R er en glimrende spiller til prisen
                    Steffen Hammersgård
                    Alpine - Mosconi
                    Min prosjekt tråd

Comment

Hvilken av spillerne ville dere valgt?

Comment

Ingen tvil om Alpine 9880 til prisen!

Den har jeg personlig hatt for en god stund siden og er en fantastisk spiller til prisen. Glem Blaupunk og sony

Gå for 9880 du, så blir du helt garantert fornøyd
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by GENEXXA
                          Hvorfor skal man ikke velge Sony? Har selv en Sony spiller, og syns den spiller ganske greit.

Men jeg blir og bytte til en Alpine spiller, pga skal ha full kontroll over iPoden, og få slik at jeg kan se track navn i orginal displayet i bilen (er helt blankt nå)
                          Synes du svarer på ditt eget spørsmål her :-)

Comment

Jeg har en Blaupunkt spiller som skal selges for 1000,-
                            denne har 3 linjeutganger, stort display osv. strøken.

Må bare se om jeg finner signalutgangene først, hehe, vet de ligger her en plass.

Comment

Originally posted by Elutstyr.no View Post
                              Da tror jeg ikke du har sett denne i real life:
                              PIONEER DEH-P5100UB D4Q/4X50W MOSFET/MP3/WMA/WAV/RDS/AUX I FRONT
                              http://www.elutstyr.no/product_info....oducts_id=3674

Synes designet er veldig flott, og den har også en meget bra skjerm som spiller små videosnutter som vistnok skal være mulig å laste opp. Enkle og greie menyer, og lyden er upåklagelig. Har koblet denne også i butikken, og det er veldig mange som vil ha denne, spesielt pga skjermen og muligheten til å vise disse små snuttene.

har denne spilleren selv, og falt for den på grunn av displayet og justeringsmulighetene, men angrer nå at jeg ikke kjøpte Alpine istedet
                              blir liksom litt jalla når dem skal lesse på med alt mulig rart på noe som skal spille musikk og ikke mer, display-lyset er utrolig irriterende, lyser godt i kupeen om kvelden, selv med lyset justert ned og dimmer tilkoblet, filmsnuttene gikk jeg lei av første uken...
                              men lyden er fin og klar, dog begynte spilleren å skifte sanger og volum på egenhånd så den ligger hjemme på hylla nå, snart halvt år gammel
                              Ørjan Nicolaisen
                              Volvo V70 -Mosconi - JBL - Alpine

Comment

Working...
                              X