Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servicemanualer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Servicemanualer

Er det feil av meg og spørre om noen har servicemanualer til diverse elektronikk liggende her? hehe
    F.eks til 88rs-2
    mvh
    Terje

Audi, Audison, Hertz og Pioneer.

Er det bruksanvisningen du sikter til? I såfall http://www.pioneer.no/no/products/25...-II/media.html
    Mvh Werner Harstad

Comment

Nei, ikke helt. Reparasjonsmanualen som verkstedene bruker kunne jeg tenkt meg å få has på.
      Er jo ikke helt borte på elektronikk selv, er jo det jeg jobber med, så burde la seg få gjort å byttet utganger o.l. selv, har en del kyndige folk rundt meg.
      mvh
      Terje

Comment

Fant en side på nett for noen dager siden. Der kunne du kjøpe nedlasting av servicemanualer i pdf format. Husker ikke hva det kostet pr kopi. Men gjør et google søk, for jeg husker ikke adressen til den siden.
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Har vært borti den, eller lignende side før. Men tenkte jeg skulle høre om noen kanskje hadde den først.
          Har kjøpt noen slike manualer tidligere, fler ganger har jeg bare fått noe tulle-PDF'er, så ikke helt fortrolig med slike sider alltid.
          mvh
          Terje

Comment

Working...
          X