haha... ja, som sagt se etter den sws da det kan være ideelt til din "bum bum" gitt
3000 watt der hadde nok sørget for barbering og piling samtidig tenker jeg
haha... ja, som sagt se etter den sws da det kan være ideelt til din "bum bum" gitt
3000 watt der hadde nok sørget for barbering og piling samtidig tenker jeg
Får se hva jeg finner på :-) Kanskje jeg bare skiter i det og stjeler litt plass bak.. er jo nok av det :-)
Jeg har en SWS 12" som ligger å tar opp plass om det kunne være noe, den er rett under 8cm dyp så bør vel være mulig å bygge noe slik at den får plass under sete.
Jeg har en SWS 12" som ligger å tar opp plass om det kunne være noe, den er rett under 8cm dyp så bør vel være mulig å bygge noe slik at den får plass under sete.
Ble veldig skeptisk til sub under setet nå hehehehe. Så tror jeg skal sjekke ut muligheter bak i bilen :-) Men takker for tilbud :-)
Spørsmål: Hvis du monterer en subwoofer eller tre i bagasjerommet,
og tar ut reservehjulet for å få plass, så er vel ikke dette lovlig?
Har ikke noe meg imot, men hva hvis man blir kontrollert?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Står ingen steder at man må ha reservehjul!
Mange nye biler blir solgt uten reservehjul, men med spray, eller en eller annen form for punkteringshjelp..
Eneste regel, er vel at man må ha varseltrekanten tigjengelig.
Er ikke noe som sier at du ikke kan kjøre uten reservehjul. Har vært på flere Eu- kontroller.Eneste som står er at det mangler reservehjul/eller at de ikke fikk sjekket om det var der.De fleste nye biler er levert uten reservehjul.Man får med en boks med dekkskum istedet.
Har tenkt på den. Men da det ligger en stålplate over hele,så anbefalte ikke bilstereospesialisten det . Men har tenkt på evt å kappe av platen,så bygge inn en sub der
Så dere som bruker reservehjul brønn, har skum liggende?
Hadde faktisk ikke tenkt over at man kunne bruke skum. Så jeg så på og bruke reservehjulbrønn måtte bli helt jævlig når man punkterte.
Eneste kjipe her er vist man lager en god rift i dekket. Da hjelper det lite med skum. Men sjangsen for det er vel minimal
Hvorfor ikke bare ta ut hele platen og heller bare bygge ny i mdf/spon/vannfast kryssfiner? Blir like bra, og så slipper du å ødelegge det originale som er i bilen, i tilfelle salg ved en senere anledning.
Hvorfor ikke bare ta ut hele platen og heller bare bygge ny i mdf/spon/vannfast kryssfiner? Blir like bra, og så slipper du å ødelegge det originale som er i bilen, i tilfelle salg ved en senere anledning.
Ingen dum ide Bare sjekke hvordan platen er festet :-)
Så dere som bruker reservehjul brønn, har skum liggende?
Hadde faktisk ikke tenkt over at man kunne bruke skum. Så jeg så på og bruke reservehjulbrønn måtte bli helt jævlig når man punkterte.
har hverken reservehjul eller skum, satser heller på strøm på tlf og gode kompiser
Vist jeg bestemmer meg for å lage en slik løsning,så har jeg ikke annet valg en at subben må peke rett opp mot taket. Mener at jeg leste i en tråd her,at det ikke var det mest gunstige lydmessig . Blir det så mye verre en når man latt den peke forover eller bakover ??
Eneste kjipe her er vist man lager en god rift i dekket. Da hjelper det lite med skum. Men sjangsen for det er vel minimal
det sjedde med meg en gang da jeg jobbet i sandvika og fikk en rift på siden -kom så vidt til bensin stasjonen og betalte 500kr å få en råten og slitten dekk så jeg kunne kjøre hjem igjen... men fremdeles kjører jeg uten reserve dekk men med 2-3 bokser med skum -og like spennende hver gang jeg skal kjøre langt- løsningener er å bruke bilen til kona!! men må self ha en brukans stereo anlegg i den og..
Comment