Hvis du ikke fikk BF8701 med 80% rabatt, er det helt høl i hodet spør du meg.
Hvis du har brukt 15k på denne forsterkeren til de subbene har du ikke bare kastet 10 000,- rett ut vinduet, du ville også fått bedre lydkvalitet med en annen og billigere forsterker. F.eks hertz eller focal...
Jammen faen da. Jeg er tydeligvis dum jeg kompisen min som hjelper meg, jobber med det, så han får veldig til rabbater Har vel brukt rundt 28 tusen til nå Har vel noe igjen
flere batterier ville jeg hatt uansett på den monoblokken der.
minimum 2x Odyssey Pc2150s
ellers så ser listen grei ut den men som du selv sier så er vel subbene i minste laget.
er mange merker å velge mellom men vi må nesten få vite hva du vil bruke av plass og penger.
jeg personlig ville også ha spandert på en forsterker på frontsystemet.
vill tro at 2x B2 Audio Hd12 hadde likt den forsterkeren der.
eller kanskje noe fra Ground Zero, Digital Designs eller noe slikt.
men som sagt er vanskelig å finne fram produkter uten å vite hva du vil bruke av penger og hvilke preferanser du har.
Siden målet er å blåse øra av oss , kan det jo være greit og revurdere disse elementene, før du pakker de ut og prøve de.
Du får nok helt sikkert bytta de inn igjen.
flere batterier ville jeg hatt uansett på den monoblokken der.
minimum 2x Odyssey Pc2150s
ellers så ser listen grei ut den men som du selv sier så er vel subbene i minste laget.
er mange merker å velge mellom men vi må nesten få vite hva du vil bruke av plass og penger.
jeg personlig ville også ha spandert på en forsterker på frontsystemet.
vill tro at 2x B2 Audio Hd12 hadde likt den forsterkeren der.
eller kanskje noe fra Ground Zero, Digital Designs eller noe slikt.
men som sagt er vanskelig å finne fram produkter uten å vite hva du vil bruke av penger og hvilke preferanser du har.
hmmm!!! Jeg må vel tenke på det også da Men det koster jo også penger. Jeg vil ha 2 subber. Noe som spiller bra til denne forsterkeren. Maks pris pr subb må bli 9,000kr.
Hjelp dere kommer med så mange forslag kjempe koselig det. Men det er så vanskelig og bestemme seg, iallefall når jeg ikke har noe peiling på dette.
Når det gjelder plass, kan jeg bruke hele bagasjerommet. bruker det bare til shoppingposer likevel, Så kanskje jeg kan spare litt penger:P
Vet dere hva Jeg har fått tilbud om og få hjelp og gode priser av b2audio og om jeg vi lpromotere produktenedems er han ikke snill??<3 Dem er på utskikk etter en jente, og dem kunne hjelpe meg godt på vei
Comment