@Miniboom: Inlegget ditt orker jeg ikke å svare på, mye svada der. Har aldri nevnt noe om kundemasser, og hvor mange som bruker DD til sq eller spl osv osv så det er jo helt urelevant av deg å trekke opp slike argumenter haha Jeg sa at DD i utgangspunktet er SQ elementer. Om folk bruker dem til SPL eller ikke, er vel ikke mitt problem
Så du mener at en skikkelig god sub spiller bra i en elendig kasse og bil, men en dårlig sub spiller elendig i en ekstremt bra kasse og bra bygd bil?
For den vanlige mannen i gaten, er det mye bedre å kjøpe et element til 2-3 lapper som hertz 380 eller lignende og heller bygge skikkelig bra, enn å kjøpe et focal sq element til 12000 og putte det i en ferdigkasse.
Kunne nok formulert meg annerledes på det forrige innlegget mitt, men det var nå heller for å få frem et poeng da
Originally posted by Stianuno
View Post
For den vanlige mannen i gaten, er det mye bedre å kjøpe et element til 2-3 lapper som hertz 380 eller lignende og heller bygge skikkelig bra, enn å kjøpe et focal sq element til 12000 og putte det i en ferdigkasse.
Kunne nok formulert meg annerledes på det forrige innlegget mitt, men det var nå heller for å få frem et poeng da
Comment