Nordmøre gatebil bruker å ha treff på lånke i midten av april.Kommer vel terminliste etterhvert tenker jeg.Streetcars har også sommertreff på lånke.Men hvordan det blir i år.vet jeg ikke enda.
Mener jeg har hørt rykter om at nordmøregatebilklubb ikke får ha treffene sine på lånke mere p.g.a de drar inn så mye penger & folk på de ! rett og slett så blir de som eier lånke sjalu
Men nordmøregatebilklubb har jo gatebilfestival i surnadal 1.august
Har hørt at de ikke får ha treffene sine på Lånke lenger på grunn av at det blir så mye rot og slikt etter de.
Men streetcars har jo treff på Frøya den 1.mai med blandt annet db-konk
Mvh Thor Helge N. Rønning Alfa Romeo 156 1.8 TS Citroen Xantia Racerbil Alpine Ground Zero Focal
"Denne helgen starter vi sesongen på Arctic Circle Raceway med masse råe biler, banekjøring, utstilling og konkurranser! Det blir arrangert TimeAttack, Dragrace, Breisladd og utstillingskonkurranser samt en Sommertreff Camp."
Kansje litt langt nord, men det er en fin kjøretur (men mye politi og biltilsyn rundt denne helgen).
Det er også mange campingplasser i nærheten, hotell i sentrum og det er jo egen camp der også.
"Denne helgen starter vi sesongen på Arctic Circle Raceway med masse råe biler, banekjøring, utstilling og konkurranser! Det blir arrangert TimeAttack, Dragrace, Breisladd og utstillingskonkurranser samt en Sommertreff Camp."
Kansje litt langt nord, men det er en fin kjøretur (men mye politi og biltilsyn rundt denne helgen).
Det er også mange campingplasser i nærheten, hotell i sentrum og det er jo egen camp der også.
skal vel dit for 5 året på rad jeg også hvis dere virkelig vil leve livet så kom på partycamp å telt eller camp på kveldene, mye liv og røre og bra trøkk for de som liker det.
her er det mye god kjøring og tøffe biler utpå og på utstilling er som regel db drag, men hadde vært enda tøffere om emma kom
Comment