Announcement

Collapse
No announcement yet.

Et uformellt treff - Drammen 26. Mars

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stilig
    Skal dere rigge til ting? Vis dere trenger hjelp må dere bare gi lyd (har ikke så mye å gjøre om dagene :P )
    Audi A6.
    Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

Comment

• Kan hjelpe til jeg også hvis det trengs. Både med og henge plakater og div. rigging... Går sykemeldt, så spiller ingen rolle når på dagen det er
      Spiller: Pioneer p6600DVD
      Frontsett: Seas Lotus Performance
      Sub:Morel Elate Sw10

Comment

• Supert at folk er så ivrige, men tror vi faktisk er godt dekket med mannskap den kvelden allerede. Vi kan jo ha det i bakhodet at dere stiller dere til disposisjon om det skulle være noe?
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

Comment

• Originally posted by Typhon View Post
          Supert at folk er så ivrige, men tror vi faktisk er godt dekket med mannskap den kvelden allerede. Vi kan jo ha det i bakhodet at dere stiller dere til disposisjon om det skulle være noe?
          Eg bør jallefall ha 7 timers forvarsel, da det ca tar 7 timer å kjøre
          Men tengte eg kunne komme bort på Torsdagen om det trengtes folk.
          Audi A6.
          Alpine IVA-D106R/iPod classic, Infinity Kappa 65.9CS, Infinity Reference 7541a, dynaBel PA1880, PRS-D3000SPL

Comment

• 15minutters varsel holder for min del:P Så det er bare og ta kontakt hvis det trengs noe hjelp
            Spiller: Pioneer p6600DVD
            Frontsett: Seas Lotus Performance
            Sub:Morel Elate Sw10

Comment

• Grumpyferal, blir du med å cruise bortover på torsdagen? Jeg drar rundt i 4-5 tia på torsdag. Kjører allnight
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Dere får si i fra når dere er i byen så kan vi ta en lunsj eller noe sammen
                Mvh Tony

Comment

• Originally posted by tmolberg View Post
                  Grumpyferal, blir du med å cruise bortover på torsdagen? Jeg drar rundt i 4-5 tia på torsdag. Kjører allnight
                  Du har fått PM.

Dere får si i fra når dere er i byen så kan vi ta en lunsj eller noe sammen
                  Flott

Hvordan er være hos dere? mulig å kjøre med sommerdekk?
                  Last edited by Grumpyferal; 22-03-2010, 19:59.
                  Audi A6.

Comment

• Originally posted by username
                    Errrr...ville ikke tatt sjangsen på sommerdekk.. Det er riktig nok tørr asfalt, men i går så snødde det litt, også ble det sludd osv.. Selv hadde jeg nok fortsatt å rulle på vinterdekk
                    Ja er jo typisk at når man har montert anlegge ferdig så kondemnere man bilen
                    Gått eg er langt fra ferdig
                    Audi A6.

Comment

• Originally posted by username
                      Hmm, litt moro at du tok opp akkurat det der.

Tony hadde vært så snill at han hjalp meg å fikse lyden i bilen. Hele frontsette var litt off..Eller, ingen ting var "smeltet" sammen, så han gjorde noen instillinger og gjorde så det ble bra lyd^^(synes jeg da :P) Manglet jo å dempe skikkelig osv, stive av dørpanel osv(lack of midbass!!!! argh hehe).. Men anlegget var ferdig liksom. Dette var på en lørdag. Vi(Tony, Joakim, myself og en kompis) drev å pratet "sjit" i hallen der treffet skal være, hørte på hverandres anlegg(Joakim sitt var AWESOME!!) vi hadde et lite "streetmeet" hehe )) veldig casual altså Er moro å være der, for du hører godt om det kommer noen med anlegg som vil inn, når BMWen til Joakim stod utenfor porten ristet det godt i veggene hvertfall

Mandag etter helgen skulle bilen min på EU-kontroll, guess what, "farlig rust" i kanaler, bremsesystemet ikke godkjent, og div. andre feil. Hadde vel 4-5 dager på meg(purring i posten på EU-godkjenning..), og hadde ikke lyst til å betale årsavgift om jeg ikke fikk fikset den. Så den ble dømt til å bli spiker..egner seg ikke for annet om man ikke kan sveise osv..Så nå er jeg uten bil og anlegg til treffet ((
                      Au da

Men for oss andre med bil, ser at det står 55 regga på facebook.. er det parkeringsplass til så mange biler der nede?
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Det er inget problem Torbjørn

Er plass til endel biler på plassen utenfor, om folk greier å parkere skikkelig da
                        Mvh Tony

Comment

• Eneste som står igjen nå for min del er å vite hvordan en skal kjenne igjen folk...
                          Selv kjører jeg en skrøplig hvit golf 3 stasjonsvogn som ser ut som den er henta fra dynga. er 2 meter høy selv så burde være relativt lett å kjenne meg igjen. Samt har jeg Seas i bakruta
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Nå er planen at folk helst skal samles inne, spesielt siden det er meldt regnvær.

Det kommer til å ligge 'nametags' hvor man kan skrive på navn og nick, som man kan klistre på brystkassa si sånn at folk har en mulighet til å kanskje kjenne deg igjen. Håper det kan fungere som en form for 'ice-breaker'

Ellers så er det bare å være omgjengelig og hilse på alle ukjente du måtte komme over! Tror ikke det er så mange som biter så veldig hardt
                            Mvh Tony

Comment

• Min bil kan nok høres hvor treffet blir holdt etter jeg har kjørt ut av Drammens tunnelen... Har sprekk i grenrøret som blir fikset om en uke, så bilen gir fra seg ganske mye lyd uten bruk av bilstereoen. hehe

Jeg kjører i alle fall en svart 2000mod Celica. Og jeg kommer til å ha en Fi t-skjorte på meg.
                              Mvh. Damir

Comment

• Originally posted by Dammed View Post
                                Min bil kan nok høres hvor treffet blir holdt etter jeg har kjørt ut av Drammens tunnelen... Har sprekk i grenrøret som blir fikset om en uke, så bilen gir fra seg ganske mye lyd uten bruk av bilstereoen. hehe

Jeg kjører i alle fall en svart 2000mod Celica. Og jeg kommer til å ha en Fi t-skjorte på meg.
                                Hey! Da er vi to med eksosutfordringer ;D
                                Dura et par turer med bilen i vinter uten å vaske den igjen, så rust og skit hadde samlet seg så fint under der..

Har et bittelite hull rett før bakerste lyddemper, får se om jeg greier å fikse litt på det før treffet
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Working...
                                X