Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilstereo resetter seg - HJELP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bilstereo resetter seg - HJELP

Hei, jeg har nettop innstallert ett annlegg, og ett nytt stereo i bilen. Stereoen jeg kjøpte er en Pioneer DEH-4500 BT bilstereo med Bluetooth. Jeg har en peugot 206, 2004model.

Jeg hadde i starten problemer med at radion ikke skrudde seg av når tenninga var ute, dette var pga en kabel som tilførte konstantstrøm til stereoen. Jeg fikk en kompis av meg til å lage en overgangskabel fra tenninga til radion, slik at den skrur seg av når jeg skrur av tenninga.

Men nå er problemet at den resetter seg vær gang jeg skrur på bilen igjen!
    Jævlig irriterende, og denne overgangskabelen er jo koblet til den røde, eller gule ledningen tror jeg ?? .. Husker ikke helt, så å bytte om gul til rød og rød til gul, blir jo ikke en mulighet for meg. Hva i alle dager gjør jeg?

Den overgangen han har laget skal inn på den rød kabelen på spilleren. Han har sikkert satt den på den gule. Bytt om rød og gul kabel bak på spilleren. Det er ferdige kabelsko på kabelen til å gjøre dette.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Men hvis det er sånn at han satt den på gul, er den jo klemt fast med tang, hva må jeg gjøre da?

Comment

Sorry for dobbeltpost, men hvis det har seg sånn at den er koblet på rød, hva gjør jeg da :s?

Comment

Ingen som kan forklare meg litt dypere ?? ..

Comment

her er det et koblingskjema. http://www.bilradiospes.no/a/?aid=a037

Comment

Working...
            X