Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hovedenhet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hovedenhet

Valget kvaler.. Har bestemt meg for å oppgradere bilstereoen, og tenker å begynne med hovedenheten.

Valgene står mellom CD eller A/V..

Siden org i bilen er 2 din, vil jeg gå for en 2 din spiller. Jeg har etter mye frem og tilbake kommet frem til enten:
    Alpine CDE-W235BT eller Pioneer AVH-X3500DAB

1: Jeg ser ikke for meg at jeg vil noensinne se film i bilen, men det store displayet (og DAB) frister veldig.
    2: Jeg liker å justere lyden via skruknapp...
    3: Kona må klare å bruke den!
    4: Det må gå raskt å slå av/på

Så... Billig og grei, eller med potensiale for utvidelse?

Jeg bruker det store displayet til å lete sanger på iPod og minnepenn også er det fint å se på film når madammen handler, eller når ungene blir lei kjøringen

Vet ikke hvilken av disse som er best, men når jeg bytter ut min om et år, så må den ha DAB.
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Jeg har Pioneer AVH-8400BT og er storfornøyd med den. Den har ikke skruknapp til volumet, men jeg bruker stort sett fjernkontrollen og det går relativt kjapt og skru opp og ned.
      Den er iallefall meget enkel i bruk, men det er nok mye som er likt på X3500, så de er nok like i bruker ennlighet.

Ligger forresten en 8400bt for salg her på forumet.
      It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
      Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

Working...
      X