Du trenger en monteringsramme, can-bus adapter og hvis du har multifunksjonsratt så trenger du en komfortadapter også. Can-bus adapteren er veldig dyr, ca 1900,-
Vi har forøvrig spiller og de fleste adapterne på lager
Du trenger en monteringsramme, can-bus adapter og hvis du har multifunksjonsratt så trenger du en komfortadapter også. Can-bus adapteren er veldig dyr, ca 1900,-
Hva er en komfortadapter? er dette noe med tilknyttning til multifunksjonsratt?
Vw Golf 3.
Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss
Hei har du link til monteringsrammen og can-bus adapteret?
Vet svært lite om can-bus kan du gi en innføring?
Er det noen som har erfaringer med denne spilleren?
De jeg har sett på er Pioneer AVIC-F900BT og denne Kenwood saken. Likte ikke oppstart tiden på Pioneer så derfor falt jeg for Kenwooden. Er det noen som har erfaringer med de to? Gjør jeg et dumt valg med å velge Kenwooden fremfor Pioneer?
Har ikke de største erfaringene med denne spillern men jeg har fått testet den litt ut i racket etter jeg koblet den opp og ble veldg fornøyd. Synes utsende på den er utrolig pent og bilde kvalitet så også veldig bra ut det lille jeg har fått stått og sett på denne og sammenlignet den litt med DNX-8220BT. Hadde jeg skulle bytte ut DNX - 7200 min nå så hadde nok valget endt på denne mye pga utsende på den, men er utrolig fornøyd med min 7200 så får vel ikke bytte:P hehe
Vw Golf 3.
Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss
Comment