Vel, med alpine d106 og den nye usb adapteren som skal være rett rundt hjørnet, så kan man spille musikkvideoer og ukomprimert wav fra usb.
Med tanke på alle fordelene en usb minne pinne har, så mener jeg man ikke har behovet for harddisk. Det finnes jo også usb harddisker hvis man absolutt ønsker dette. Med tanke på fuktighet og vibrasjoner f.eks så ser jeg kun bakdeler med en harddisk med bevegelige deler.
Så er det hd for f.eks kopiering av musikk du er ute etter? Hvis ikke, anskaff deg en iva-d106 :-)
harddisk er helt dødfødt nå for tiden nå usb minnepenner er så rimelige som de er.
stort sett 99% av alle portable disker trenger power i tilegg til usb, de som ikke har har så sinnsykt dårlig søkehastighet så de er ikke brukbare til noe omtrent. nå vet jeg ikke hvordan usb støtta til de forskjellige spillerene er men usb skal jo i teorien takle 256 enheter påkobla
Vel, med alpine d106 og den nye usb adapteren som skal være rett rundt hjørnet, så kan man spille musikkvideoer og ukomprimert wav fra usb.
Med tanke på alle fordelene en usb minne pinne har, så mener jeg man ikke har behovet for harddisk. Det finnes jo også usb harddisker hvis man absolutt ønsker dette. Med tanke på fuktighet og vibrasjoner f.eks så ser jeg kun bakdeler med en harddisk med bevegelige deler.
Så er det hd for f.eks kopiering av musikk du er ute etter? Hvis ikke, anskaff deg en iva-d106 :-)
HDD med flash minne som kun trenger USB for og fungere funker fint i bil det.
Selv har jeg en 250GB WD HDD som jeg har brukt litt i bilen. Funker det.
Flash minnet sørger for at det tåler vibrasjoner.
VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment