Noen her inne som har noe erfaring med dette? Hadde en avtale med Carputer.no som skulle levere en komplett sak til bilen, men selv om de stadig kom med nye datoer for levering kom den aldrig. Liker ikke slik behandling... Da var det bedre de sa det som det var at de ville trekke seg fra avtalen.
Men jeg klarer ikke helt gi slipp på ideen om en pc i bilen med alle fasiliteter og vel som det... Det jeg hovedsaklig ville ha av funksjoner var harddisk, navi, internett og mulighet for film og ryggekamera. Pioneer har jo en flott spiller til en vill pris.... Den kunne jeg hatt .
Hvordan blir lyden i en slik pc kontra en bra cd spiller?
Hvilke løsning anbefales med hardisk? Ipod? Lydkvalitet?
Tenkte en tråd med erfaringsdeling kunne være greit her inne med så mye kompetanse. Pål snakket tidligere om en slags pc\harddisk løsning han hadde kjøpt... Funker det bra enda Pål?
Men jeg klarer ikke helt gi slipp på ideen om en pc i bilen med alle fasiliteter og vel som det... Det jeg hovedsaklig ville ha av funksjoner var harddisk, navi, internett og mulighet for film og ryggekamera. Pioneer har jo en flott spiller til en vill pris.... Den kunne jeg hatt .
Hvordan blir lyden i en slik pc kontra en bra cd spiller?
Hvilke løsning anbefales med hardisk? Ipod? Lydkvalitet?
Tenkte en tråd med erfaringsdeling kunne være greit her inne med så mye kompetanse. Pål snakket tidligere om en slags pc\harddisk løsning han hadde kjøpt... Funker det bra enda Pål?
Comment