Har aldri sagt den ikke virker. Men vi har fått tilbakemelding fra veldig mange kunder at de har opplevd den som dårlig og det har også biltema selv innrømmet. Men for alt jeg vet, så har de gjort noe med problemet nå.
Har du et båtstøperi i nærheten kan du sikkert høre med dem. Jeg bruker et støperi i nabokommunen, betalte ca 500 kr for 15 L polyester og en 50 lapp for herder til hele spannet
Nei og siden de ikke produserer den selv så er de fritatt ansvaret når man selger noe som ikke funker..... er lov å tenke litt selv innimellom
Hvor står det at jeg sa dem var fritatt?? ville bare frem til at produktet di selger faktisk er det samme som det du får kjøpt i div andre butikker også. Kansje samme som du har i spannet ditt og.......
Litt for mange her som er negativ til det di ikke selger selv!
Har ingen ting med å være negativ å gjøre. Biltema er helt supert og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Masse billig og kjekt har de. Men det må være lov å påpeke at de også selger ting som er dårlig. Men har du god erfaring med det, så fortsett å bruk det. Ikke noe iveien for det da.
Jeg kan garantere at det ikke er samme som vi selger
Har du et båtstøperi i nærheten kan du sikkert høre med dem. Jeg bruker et støperi i nabokommunen, betalte ca 500 kr for 15 L polyester og en 50 lapp for herder til hele spannet
Ja, dette gjorde jeg også tidligere. Kjøpte hos et firma som drev med støping av slamtanker osv. Billig og du vet du får bra produkter.
Comment