Originally posted by klovnster
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Film av SX12
Collapse
X
-
Originally posted by titus41 View Poststemmer heller for mer bilder av profil bildet ditt jeg henning :P men må si det var det beste haitricket på lenge haha :P liksom 3 hårstrå som flytta seg hehe
men er det metall rygg i bilen din ?
Ja det er metallrygg i jettan ja! Og der så brukte jeg en RÆVA sang til Hairtrick da, og spiller MYE lavere enn det jeg kan, så skal få til bedre hairtrick senere!
Lyden er over ALL forventning! Har hørt MASSE subber men ingenting i samme prisklasse som NERMER seg den lyden og bassen den der skaper! Det er HELT perverst igrunn!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by A.R View PostHehe til alle dere grisballer: LIGG UNNA SØSTRA MI hehehehe
Ja det er metallrygg i jettan ja! Og der så brukte jeg en RÆVA sang til Hairtrick da, og spiller MYE lavere enn det jeg kan, så skal få til bedre hairtrick senere!
Lyden er over ALL forventning! Har hørt MASSE subber men ingenting i samme prisklasse som NERMER seg den lyden og bassen den der skaper! Det er HELT perverst igrunn!Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostPrøv med sinustoner?
Skal prøve! Må bare få dama på besøk først så jeg kan bruke hu
Tenker jeg brøver med 35-40 hz?! Kanskje!? Kjøpte derre db drag cd`n sist jeg var i rindaln så der er det en del toner osvPioneer - Hertz - Zealum
Comment
Comment