Announcement
Collapse
No announcement yet.
Garasjen - Joakim Skovlund
Collapse
X
-
Garasjen - Joakim Skovlund
Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gifTags: None
-
Syns han har nevnt på 7000. Men ikke 100% på detMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Noobdelux View Posthva kosta den understells behandlinga han tok på bilen?Originally posted by Bilstereosenteret.no View PostSyns han har nevnt på 7000. Men ikke 100% på det
Tror ikke jeg har nevnt det.. For jeg vet igrunn ikke..
Hør med Tønsberg Antirust, som gjorde jobben..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostTror ikke jeg har nevnt det.. For jeg vet igrunn ikke..
Hør med Tønsberg Antirust, som gjorde jobben..Eivind Henriksen
Comment
-
Originally posted by eivindh View PostFikk et tilbud på Andreas sin Citroën C4 fra 2006, 7.000. Synes absolutt det burde prøves. Mindre ting fikser de for den prisen, men er det større rustskader kommer dette i tillegg.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Originally posted by Noobdelux View Postjoakim; hvis prisen var ca 7000 merket du så stor forskjell at du ville sagt at det blir verdt prisen?
På flere måter igrunn.. Bilen er som ny under, lett å holde ren og er "død"...
Dempingen hadde mye å si for "uforstyrret" dømming på EM, der ESPL bilene dundret og bassen gikk langs gulvet i hallen. Det ble effektivt spist opp av gulvdempingen!
Nå skal det også sies at det er mye mer demping i gulvet, enn tectylen under.. Det er ett lag med silent coat extreme og ett lag splen 8mm i tillegg til svært god orginaldemping.
Tectylen gjorde iallefall bilen totalt endel dødere og bedre støydempet mot veistøy.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostJA vil si det er vert det.
På flere måter igrunn.. Bilen er som ny under, lett å holde ren og er "død"...
Dempingen hadde mye å si for "uforstyrret" dømming på EM, der ESPL bilene dundret og bassen gikk langs gulvet i hallen. Det ble effektivt spist opp av gulvdempingen!
Nå skal det også sies at det er mye mer demping i gulvet, enn tectylen under.. Det er ett lag med silent coat extreme og ett lag splen 8mm i tillegg til svært god orginaldemping.
Tectylen gjorde iallefall bilen totalt endel dødere og bedre støydempet mot veistøy.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Følg oss på Facebook
Comment
-
Originally posted by Bilstereosenteret.no View PostMye veier den bilen din nå?
Nei vet ikke egentlig, den fungerer utmerket iallefall..Joakim Skovlund
dynaBel Tønsberg
Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
www.dynabel.no - dynaBel Tønsberg på Facebook
Comment
-
Jeg vet der er lenge siden nå, men Fyfaen så inspirerende og se på, når jeg så deg på scenen i tyskland på den utube filmen der, så reiste alle hår seg på kroppen og var bare og krysse alle fingrer og tær Heldigvis for meg har ikke jeg fulgt så mye med på resultater osv så jeg hadde ikke aning om hvem som vant, men Good job Joakim, det står det stor respekt av! (Y)
Comment
-
Originally posted by tendenz View PostJeg vet der er lenge siden nå, men Fyfaen så inspirerende og se på, når jeg så deg på scenen i tyskland på den utube filmen der, så reiste alle hår seg på kroppen og var bare og krysse alle fingrer og tær Heldigvis for meg har ikke jeg fulgt så mye med på resultater osv så jeg hadde ikke aning om hvem som vant, men Good job Joakim, det står det stor respekt av! (Y)
Det var rimelig spennende å stå der også.. Tror jeg kaldsvetta såpass at håra ikke hadde sjangs til å reise seg, uansett hvor mye de ville..
Har sett den filmen noen ganger og det er like spennende hvem som vinner hver gang.. Får igjen samme "nervøse følelsen" både på NM klippet og EM...[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
Comment