Sjekk ut www.dreamtm.no nye nettside/butikk....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dreamtm.no
Collapse
X
-
Originally posted by stijoh View PostSer litt sånn jalla ut med det prissystemet, jeg styrer alltid unna slike butikkerTEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
et lite tips er at focal har redusert prisene på forsterkerene sine endel.. ser ikke ut til at det er oppdatert der...Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by biffen071278 View Postet lite tips er at focal har redusert prisene på forsterkerene sine endel.. ser ikke ut til at det er oppdatert der...
Men jeg skal nevne det til sponsoren min.TEAM RE-LOUD
Comment
-
hmm... en butikk med fiskestang å bassere... skal jeg handle billyd skulle jeg ikke dratt ner til "Sport og fiske" liksom. og er enig med stijoh når det gjelder sånne "triks".Ken André Høgden
www.powersound.no
CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
!!Nettshoppen Powersound!!
Comment
-
Originally posted by stijoh View PostHehe, det er jo rabatt på samtlige varer, har egentlig litt problemer med å falle for slike markedsføringstriks.
Og veil. pris er utregnet med samme kalkyle som Andre importører bruker...
Så om du vil kalle det markedsføringstriks at du får rabbat når du handler, så gjerne det for min del.
Og en ting som jeg syns er fint med en sånn rabbat, er at alle får lik pris...
Andre steder får kanskje du 15% rabbat, og kompisen får 30%...eller dere begge får 0 %....
Men jeg respekterer at det er delte meninger om visse ting.TEAM RE-LOUD
Comment
-
Originally posted by Powersound View Posthmm... en butikk med fiskestang å bassere... skal jeg handle billyd skulle jeg ikke dratt ner til "Sport og fiske" liksom. og er enig med stijoh når det gjelder sånne "triks".TEAM RE-LOUD
Comment
-
Originally posted by re-load View PostHehe, noen liker morra og andre liker dattera...og noen liker begge...Ken André Høgden
www.powersound.no
CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
!!Nettshoppen Powersound!!
Comment
-
Comment