He he er veldig Hi Fi Klubben inspirert ja Du glemte en ting Haakon, det står en 0,5 Farads Phoenix Gold kondis sammen med subene
Defus Det er Phoenix Gold MPS2500 2 stk og en Phoenix Gold MQ430 (2x50w og 4x30w) i utgangspunktet så er ingen ting for salg, men er det noen som kommer med ett sinnsykt bud så....
Jeg var nok kanskje litt utydelig i den setningen der de største er MPS2500 og er på 2x50w og er stabil forholdsvis langt ned den litt mindre er en MQ430 og er 4x30w
He he beklager Defus, ikke noe bytting
Her er en 8 kanaler jeg setter sammen
Her er en 6 kanaler jeg fikler litt med
Og her ser du 8 kanaleren vedsiden av de to 3 kanalerene jeg setter sammen, som blir høyre og venstre forsterker, kun til front
Her er ett bilde av min lille samling med oldschool utstyr, og en Australier
Er det noen som kan se hva alt er?
Hadde en PG M-100 og to PG 05 Fahrads kondensatorer sammens med en Celestion AD 15-H i mitt første bilanlegg. OG FOR en DYP og KRAFTIG bass ;-) Kjøpte meg netopp to gamle celestion AD 15-H igjen nå som er strøkne og skal bygge kasse til disse og montere dem. GLEDER MEG som en unge. Tror ikke du finner noe som gjengir så fin og DYP BASS som disse elementene. Husker jeg spillte rævva av ALT som var ;-) Skal bli RÅTT nå som jeg har to stk istedetfor 1. har oxo 2 stk Celestion AP 8ere til midbass i front sammens med Boston Acoustics frontsett, Alt HIFIKLUBBEN mid90's :-) HeHE :-)
Comment