Announcement

Collapse
No announcement yet.

musikk/sanger for å teste hvor pent/rent elementene i bilen spiller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

katie melua.
    jennifer warnes.
    kari bremnes.

å som nevnt roger waters har mye spesiell musikk, men musikk som gir store intrykk spesiellt på stereo/lydbilde

Comment

Originally posted by vwboy View Post
      Yello - (Essintial albumet) er mye brukt i "gamle dager"
      Absolutt å anbefale det også.
      Søk på cdon.com etter Yello så får du opp flere album til kun 79,- kr.
      Har faktisk alle 12 cd'ene fra Yello, og må si det er skikkelig godmusikk når man skal teste, uansett om det er bass, SQ eller hjemmelyd..Knallbra! Ellers liker jeg M. Jackson. Fikk høre Jackson i Golfen til Jan for første gang jeg hørte den, Jonny som demonstrerte litt. Fy pokker, aldri hørt Michael så jævlig bra før! My annet snadder er jo nevnt her fra før av da..
      VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Skal du ha Råe innspillinger bør du velge noe fra kirkelig kulturverksted, blandt annet Kari Bremnes..

Eller så er Toto helt rått; albumet Tambu..

Ja mange som snakker godt om Yello her det er jeg helt enig i; Zebra og Flag er noen av de beste albuma...

Dance With a Stranger kommer du ikke utenom.... Spesielt; Stop Looking For Love, og Long December Night..

så har man jo mange enkeltsanger som bør prøves... :
        Mette Iversen - A Rocet Ride
        Savage Garden - You Can Still Be Free
        Lion King 2 - He Lives In You
        Lava - Aquilo Blow
        Div ZZ-Top; Rough boy, Got Me Under Pressure, Viva Las Vegas...
        Nightwish - Sleeping Sun
        Manowar - Master Of The Wind

Filmmusikk av Hanz Zimmer; The Rock, Gladiator, Crimson Tide(rødt hav) Osv.

Ville også Anbefalt deg å prøve noe Josh Groban.. Era og Enya er trøft + Selvfølgelig Michael Jackson.. Kunne sikkert ha skreve mye mer å men dette er noe av det beste Prøv alle disse, du blir ikke skuffet...

Sant? (dere som vet hva dette er)
        Last edited by Øyvind; 13-03-2008, 02:22.
        Øyvind Kalbækken

Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

Comment

kjempeflott gutta har hørt katie og yello i bilen min å kan ikke si jeg ble skuffet der nei
          Team Din Bilstereo
          Steffen Bråten
          www.din-bilstereo.no
          Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

Comment

musikktips

Originally posted by braaten22 View Post
            som nevnt i tittelen , er det noen som vet om noe musikk/sanger som "krevende" for elementene, ren å pen lyd musikk for å si det sånn :P hehe
            hei,noen plater,artister med god lyd og god musikk også,dvs 2smekk på samme fluen.eller var det 2fluer i 1smekk.

nils lofgren ,acustic live
            mighty sam mclean
            reidar larsen.

Comment

Originally posted by Typhon View Post
              Infected Mushroom må ikke glemmes, synes jeg
              Som Joakim sier, det er morro musikk, men jeg har funnet ut at det er ikke spesielt high-end musikk.

Det er rett og slett dynamiktest deluxe
              Mvh
              Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by neptyr View Post
                Som Joakim sier, det er morro musikk, men jeg har funnet ut at det er ikke spesielt high-end musikk.

Det er rett og slett dynamiktest deluxe
                Det stemmer Sette inn ei plate og vri opp!! Holder ikke å laste ned musikken musikken som MP3 heller... må oppleves fra et noe bedre medium en så. Får utrolig mye mer ut av det
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

hehe kjører nok ikke noe mp3 format her nei spilt en del yello i bilen nå å må si jeg ble "lettere opphisset" :P haha
                  Team Din Bilstereo
                  Steffen Bråten
                  www.din-bilstereo.no
                  Ground Zero, Helix, Focal, Cadence, c-quence, Dynabel, Seas lotus, saga, Audiopulse

Comment

Uten å sette hele fokuset på innspilling, men heller på lytteglede og god dynamikk, så er følgende noen sterke anbefalinger til cd-mappa i bilen:
                    - B.B. King - Deuces Wild
                    - Tony Joe White - Closer To The Truth
                    - Ben harper - Welcome to the cruel world
                    - John Lee Hooker - The Best of Friends
                    - Kiss - MTV Unplugged
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                      Uten å sette hele fokuset på innspilling, men heller på lytteglede og god dynamikk, så er følgende noen sterke anbefalinger til cd-mappa i bilen:
                      - B.B. King - Deuces Wild
                      - Tony Joe White - Closer To The Truth
                      - Ben harper - Welcome to the cruel world
                      - John Lee Hooker - The Best of Friends
                      - Kiss - MTV Unplugged
                      jøss,hører du kiss pål? Har fixa meg biletter til de kommer til norge 31.mai,gleder meg stort.
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Originally posted by Jonny.B View Post
                        jøss,hører du kiss pål? Har fixa meg biletter til de kommer til norge 31.mai,gleder meg stort.
                        Har ikke mye kiss i samlingen, men liker unplugged albumet spesielt godt ja

Ja, hyl ut om du har billetter til overs
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Tool er vanskelig musikk, jeg har spesiellt sansen for 10,000 days albumet. Utrolig mye informasjon i det nedre registeret, dette låter flatt og kjedelig om ikke anlegget er med.

Patricia Barber, fantastiske inspillinger og en rå stemme. Er diskanten overdreven på -s, -f og -t lyder blir man fort sliten av dette.

Stockfisch records har mange flotte artister, favorittene mine; Sara K., Chris Jones, Allan Taylor, Steve Strauss m.fl.
                          Mye akustisk her. Fellesnevner her er supre inspillinger.

Steely Dan - Aja, er også er album jeg setter stor pris på. Litt lavt volum på inspillingene, men flott kvalitet. Jeg vet ikke om noe album med mindre romklang.

Som flere har nevnt, har kirkelig kulturverksted flere flotte artister.
                          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Prøv Cricurs Maximus!

Det er et Progresiv Metall band! Ikke noe skrik og hyl musikk! Men helt vannvittig dynamikk!
                            Pioneer - Hertz - Zealum
                            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Musikk spillt inn av disse http://www.naim-audio.com/ funker. kansje ikke det man kjører rundt og hører på men greit til demo.
                              sound.vision.soul

Type R

Comment

jason Mraz - We Sing, We Dance, We Steal Things
                                sound.vision.soul

Type R

Comment

Working...
                                X