Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva trengs her??
Collapse
X
-
Hahaha. det der er det jeg ville kalt harry innafor bilstereoverden. Slik som en del kompisser av meg driver med det der, viss det ikke spraker og braker så er det et dårlig annlegg:PPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
-
Originally posted by A.R View PostHahaha. det der er det jeg ville kalt harry innafor bilstereoverden. Slik som en del kompisser av meg driver med det der, viss det ikke spraker og braker så er det et dårlig annlegg:PBmw e34 520:
Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison
Comment
-
Ah, slik høres alle mercedesene av den modellen av her også Er direkte artig å høre på[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by LLH View PostJeg hadde stort hell med og ta av den svartte skilt holder/plata og sette sånne puter til og ha under møbelbein på skiltet. Så skru skiltet rett i bilen uten ramme, på forrigje bilen min.. ble knyst..VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Probleme med 190'n er ikke at skiltplata skurer har... det er nok lokket, pga de smarte tysker jævla la no plater der dobbelt så skranglinga skulle bli mindre når folk hadde igjen luka mener jeg og leste her på ei tysk 190 side.. så må nok få i meg no dempe matter.....mvh JiM Andre
Folk med hjerne, kjører bil med STJERNE
Cerwin Vega
Helix
Comment
Comment