Originally posted by Erik André
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Erik's SoundQuality CD 2009
Collapse
X
-
Jeg kan stikke innom og hente en kopi av dem EA? Så kan jeg uploade dem til Rolf f.eks, eller til noen andre som har kapasitet fra jobben her, da bør de være ute relativt kjappt..
Comment
-
Originally posted by terion View PostJeg kan stikke innom og hente en kopi av dem EA? Så kan jeg uploade dem til Rolf f.eks, eller til noen andre som har kapasitet fra jobben her, da bør de være ute relativt kjappt..sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
PM meg en adresse, så skal jeg svinge innom når jeg er ute igjen..
Comment
-
Møtte Terje jeg, så han laster det til Rolf i morgen, du må gjerne laste det ned derfra og legge det ut på server, bare gi meg link så legger jeg den inn i post #1
Problemet mitt var å sende 2stk cder på ADSL linje.. ikke veldig givende
med cd5 tar jeg sommerferie.. får se om jeg orker å begynne igjen i august eller noe
programmer som er brukt er forøvrig
EAC - Exact Audio Copy: ripping av cd til wav
SONY-Soundforge: justering av nivå så sangene har tilnærmet likt nivå.. også litt tweaking på noen låter
Easy CD-DA Extractor: brenning av cd, greit program som funker gull og er lett å bruke.. samt lett å få cd tekst som jeg vil.
MagicISO: lagd img fil til deling.
Kos dokker med en musikkrik sommer!Last edited by Erik André; 10-06-2009, 22:01.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Kan vel oppdatere førsteposten med spillelista til cd-ene, så kan folk klø litt i fingra og øra litt til. Filene bør være tilgjengelig før helgen satser jeg hardt på!
Comment
-
-
Comment