Announcement
Collapse
No announcement yet.
En videosnutt..
Collapse
X
-
En videosnutt..
Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- OddeseyTags: None
-
Originally posted by aFFekak View PostHehe, sånn det skal være det!=)
Var det en antydning til at bilene skal selges: "bla-bla-bla, men med andre biler" ?
Civicen har vel vært til salgs en stund, men Bmw'en også?
Civicen har vært solgt en stund. Levering etter endt sesong. Hva som evt skjer med ambasadevogna får Ketil svare på selv.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by aFFekak View PostHehe, sånn det skal være det!=)
Var det en antydning til at bilene skal selges: "bla-bla-bla, men med andre biler" ?
Civicen har vel vært til salgs en stund, men Bmw'en også?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Er jo ikke mulig å få igjen i nærheten av hva den er verdt? Det som er så dumt med sånne biler.. Selve stereon er verdt 400k som de sier, men gud så mye penger det ligger i arbeidet osv. Jaja, lykke til med salget uansett!=) Og gratulerer til dere begge forresten! Tror ikke jeg har sagt det før..Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by chin View PostMeget pene sleder begge to.
Har audio-art noen prosjekttråd liggende ute? jeg har søkt etter, men ikke funnet.. Kan jo hende jeg er blind.Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Kjenner jeg blir stolt av bilstereo-Norge når jeg ser slikt! Dritbra, gutter
Begge bilene var utrolig fine. Ingen forbauselse over at dere vantTidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Husker jeg så/hørte anlegget i BMW'n på ei Gatebil messe. Utrolig fin lyd!Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520
Comment
Comment