Originally posted by LLH
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lamborghini replica!
Collapse
X
-
Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
-
Umåtelig bra håndarbeid, men hvordan blir varigheten? :P Skulle forresten likt å sett trynet på biltilsynet om du skulle få godkjent den ombygginga der...
"Hei, jeg skulle gjerne hatt godkjent... eh... bredding og felger på Mercedesen min"
"Eh. Du sa Mercedes, ikke sant?"
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostUmåtelig bra håndarbeid, men hvordan blir varigheten? :P Skulle forresten likt å sett trynet på biltilsynet om du skulle få godkjent den ombygginga der...
"Hei, jeg skulle gjerne hatt godkjent... eh... bredding og felger på Mercedesen min"
"Eh. Du sa Mercedes, ikke sant?"Tidligere importør for Digital Designs,
overtatt av www.dynaBel.no.
Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostUmåtelig bra håndarbeid, men hvordan blir varigheten? :P Skulle forresten likt å sett trynet på biltilsynet om du skulle få godkjent den ombygginga der...
"Eh. Du sa Mercedes, ikke sant?"
"Hei, skal godkjenne MR2-en min jeg.."Last edited by ugn; 17-10-2009, 22:25.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
Comment