Originally posted by thomasekeli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Gatebilfestivalen i Surnadal 1. August 2009
Collapse
X
-
Originally posted by r3mark View PostIdiotiske stickere som "Vectra" i bakruta på en vectra er unødvendige. Vi ser liksom at det er en vectra... Jeg visste IKKE at Bjørnstad hadde den GTR'n for å si det sånn, forstår de godt jeg
Pen dekor på en tøff bil, GOD reklame. Hvordan skulle jeg ellers visst at det var de som hadde den bilen?Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
"Nei, jeg tror ikke jeg gidder å henge opp skilt i butikken om hvilken butikk jeg har jeg, alle vet jo det uansett"
Eller ikke. Hvorfor har vi reklame? Jo, for at folk skal legge merke til oss, for at folk skal skjønne hva vi driver med, for at folk skal vite hva/hvem vi representerer i den daglige/ikke-daglige hverdag.
Uten reklame ville verden vært et trist sted tror nå jeg
Og, når vi vinkler det slik, så tror(vet) jeg også at Defus skjønner motargumentene våres
Men for all del, den som er mer enn middels opptatt av biler og gjerne litt sprekere biler, vet at det er Bjørnstad Bil sin Skyline. Men er også greit at alle andre får vite det, om de skulle se den i et blad, på en video, i virkeligheten og så videre og så videre
J.T.2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by J.T. View Post"Nei, jeg tror ikke jeg gidder å henge opp skilt i butikken om hvilken butikk jeg har jeg, alle vet jo det uansett"
Eller ikke. Hvorfor har vi reklame? Jo, for at folk skal legge merke til oss, for at folk skal skjønne hva vi driver med, for at folk skal vite hva/hvem vi representerer i den daglige/ikke-daglige hverdag.
Uten reklame ville verden vært et trist sted tror nå jeg
Og, når vi vinkler det slik, så tror(vet) jeg også at Defus skjønner motargumentene våres
Men for all del, den som er mer enn middels opptatt av biler og gjerne litt sprekere biler, vet at det er Bjørnstad Bil sin Skyline. Men er også greit at alle andre får vite det, om de skulle se den i et blad, på en video, i virkeligheten og så videre og så videre
Comment
-
Originally posted by bassdal View Postvar han edru nok til å ta bilder? kan ik eg hugse iallefall
Comment
Comment