Announcement

Collapse
No announcement yet.

Green Goblin :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Tufte View Post
    Skal bare dra et par kabler jeg....

    Husker en som "bare" skulle demontere øvre del av ett Toyota dashbord. Rakk da en tur til Sverige og tilbake

    Det var og en som "bare" skulle borre hull til strømkabel. Det ble det endte med og Tufte ble til slutt

    Comment


    • Jeg vil også de Avatar snart! Jobben du har gjort ser forresten veldig bra ut, crazytaxi
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • Originally posted by Crazytaxi View Post
        4,5" tenk hehe...



        Fordi jeg skal ha inn 6,5 der skal kun kjøre toveis front nå, ikke tre-veis

        Også begynte det og klø skikkelig i fingra igjen.. hehe...

        Tufte var kjappere enn meg der gitt
        Moro at du kliner til og bygger litt! Godt noen av oss har arbeidslyst og mål.. :P
        Ser morsomt ut dette her!
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • Ja fytti helvete, det med Toyota dashen var et slit med alle kablene som var buntet oppunder dashen

          Og det med borringa var hastverk og ble et lastverk for Candy King gitt

          Stemmer det Herminator, at bilstereo tar gjerne litt mere tid enn det en først tror, da en skal bare... Men i dag så skal jeg bare hjelpe Kenta litt så da bestemmer han da det er kvelden
          Mvh
          Tufte's hotline

          Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

          Comment


          • Originally posted by Tufte View Post
            Ja fytti helvete, det med Toyota dashen var et slit med alle kablene som var buntet oppunder dashen

            Og det med borringa var hastverk og ble et lastverk for Candy King gitt

            Stemmer det Herminator, at bilstereo tar gjerne litt mere tid enn det en først tror, da en skal bare... Men i dag så skal jeg bare hjelpe Kenta litt så da bestemmer han da det er kvelden
            Nååådeløst!

            Skal vise fram det engelske pasienten til en potensiel kjøper i dag så jeg tar en tur bortom dere etter det.

            Bilde av pasienten for å dra dette enda mere off topic

            Comment


            • Originally posted by Joakim View Post
              Moro at du kliner til og bygger litt! Godt noen av oss har arbeidslyst og mål.. :P
              Ser morsomt ut dette her!
              Ja må jo det.. kan jo ikke være bekjent med at ting skal være ferdig heller da.. hehe..
              Moro ja, men er jo litt stress for hodet når man har idéen men ikke know-howen.. hehe..

              Originally posted by Nilsh View Post
              Nååådeløst!

              Skal vise fram det engelske pasienten til en potensiel kjøper i dag så jeg tar en tur bortom dere etter det.

              Bilde av pasienten for å dra dette enda mere off topic
              Det så ut som en skikkelig het pasient når du stakk innom verkstedet...
              Trodde man var ferdig med og kjøre med termodress og lue når man hadde vokst fra mopeden jeg.. :P

              Tufte hadde med seg en sånn en da, så måtte jo prøve og finne litt plass til den også:


              Og det ble her til slutt.. hehe

              Så blir det bare og tenke ut en måte og feste den på, som gjør at det ikke ser helt kårni ut..

              Tufte har vært flink han også da, og linet opp forsterkere:
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

              Comment


              • Den bolla der så sjukt god ut!
                Ser bra ut detta
                Plexiglass og lys på forsterkerne?
                VW Corrado - Prosjekt bil
                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                I´m BANKRUPT - A G60 owner

                Comment


                • Originally posted by Oekern View Post
                  Den bolla der så sjukt god ut!
                  Ser bra ut detta
                  Plexiglass og lys på forsterkerne?
                  Viktig med et balansert og næringsrikt kosthold vettu...
                  Statoil-boller med sjokolade er jo bare skikkelig snadder...

                  Nå blir det bare litt gjenbruk av deksling, så blir ikke noe glass og lys i år..
                  Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                  Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                  Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                  -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                  Comment


                  • glass og lys er jo horete (sier han som akkurat har begynt å koble rele til lyset i kassa si ;P)
                    VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

                    Comment


                    • her blir det forandringer ja
                      sound.vision.soul

                      Type R

                      Comment


                      • skulle kanskje lagt inn varmekabler til forsterkerne da men.. hehe.. får bare håpe det blir forandringer til det bedre da.. hehe
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                        Comment


                        • Snadder for bildekåte forumhorer :P

                          Fått gjort litt mer nå,
                          Stort sett ferdig med kondisholderen nå...
                          Holderen med en dæsj sprøytesparkel:


                          og med lakk:


                          Fronten med et av mange lakk sparkel:


                          En dæsk svart blank etterpå:


                          Fått begynt på plassering av lysbryteren:






                          "Noe" sliping foran meg da.. hehe.. :




                          Også begynt på ramma rundt høyre dyseinnfesting:


                          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                          Comment


                          • Ser bra ut!

                            Synd vi ikke får konkurrert i år
                            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                            Comment


                            • Originally posted by NeDD View Post
                              Ser bra ut!

                              Synd vi ikke får konkurrert i år
                              Takker...

                              hehe.. du driver jo og selger unna alt da så... :P
                              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                              Comment


                              • Originally posted by Crazytaxi View Post
                                hehe.. du driver jo og selger unna alt da så... :P
                                Andre prioteringer.. Hus å slikt.
                                Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                                Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                                Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                                Comment

                                Working...
                                X