ekte spl gutt blitt jo :P hva slags subber skal du bruke?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sigurds Mazda 323 (+ noen andre prosjekter)
Collapse
X
-
Originally posted by kalosturbo View PostSer bra ut dette mister
Litt delte meninger angående at porten ikke er på samme side som subbene, men dette vil nok flytte litt luft inn i kupeen
Originally posted by rexxx View Postekte spl gutt blitt jo :P hva slags subber skal du bruke?
Comment
-
Min erfaring med SPL Dynamics er at holdbarheten er så som så. Frontsettet mitt ramlet fra hverandre, basselementene til broren min gikk føyka, og DIG-1450-forsterkeren min spraket litt på slutten. Men det spilte høyt.
DIG-1450-forsterkeren er forresten den minste 1kW-monoblokka jeg har sett til dags dato. Angrer litt på at jeg ikke har beholdt den.
Om holdbarheten har blitt bedre, er nok SPL Dynamics et flott valg! Fint å se flere bilstereokarer i Vestfold!
Comment
-
Huff, dette går tregere enn jeg hadde regnet med..
Vel, har ihvertfall begynt på kassa. bruker 2x16mm plater, så jeg holder nå på å lime dem sammen. Håper å bli ferdig med kassa i løpet av uka. Bilder kommer i morgen.
Comment
-
denne tråden trengere mere aktivitet ser det ut som, du har jo gjort en bra jobb på dempinga vertfall! gleder meg til å se hvordan dette kommer til å bli!Alpine - Hertz - Dynabel - Ground Zero
91 ED3 Civic Low'n Slow
Roar M. Stene
Dj-androctonus @ Soundcloud.com
Comment
-
spl dynamics er good shit i allefall xtr serien rista godt å spilte bra i audien min me en 12" mtx blokk å 40l tett kasse..Lars Ole Spitalen
bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
anlegg: DD, mtx, kenwood
skrur de meste for de fleste:P ta kontakt
Comment
-
Har ikke fått gjort så mye siden det har regnet i hele dag.
Her er ihvertfall bilder fra det jeg har gjort så langt:
noen bilder fra kutting.. Det gikk med ca tre og en halv plate.
Ble noen biter til slutt
Så var det å få limt det sammen..
Så langt har jeg kommet til nå. Dere ser sikkert at platene ikke passer helt sammen. Prøvde så godt vi kunne å få det likt men det er ikke så lett når man må ta alt på øyemål.
Comment
-
Liten update igjen..
Har nå limt sammen alle platene bortsett fra topp, og fått pussa/kutta de rett.
En liten test for å sjekke passform. Det ble ikke så verst, men det trengs fortsatt litt pussing før det er 100 prosent.
Så har jeg hentet en aldri så liten pakke..
Begge 15" nå på plass!
Comment
-
2x15" i den lille håndveska av en bil, det blir sykt detMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post2x15" i den lille håndveska av en bil, det blir sykt det
Originally posted by Miniboom View PostType R er ålreite greier, syns jeg, spesielt til prisen. To sånne i svær kasse og liten bil, det bør jo kunne orke 145dB+. I alle fall om porten ikke blir blokkert fordi den kommer for nært noe annet.
Comment
-
På et år, må du har kommet litt lengre enn forrige update, hehe.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
Comment